Web Analytics Made Easy - Statcounter

قوی ترین ماسک آبرسان و شاداب کننده پوست صورت ماسک آبرسان آلوئه‌ورا و خیار ماسک مرطوب‌کننده شیر و عسل ماسک مرطوب‌کننده زرده تخم مرغ ماسک مرطوب‌کننده موز و عسل ماسک مرطوب‌کننده آب پرتقال ماسک مرطوب‌کننده آرد برنج ماسک پیاز و عسل ماسک مرطوب‌کننده گلاب و عسل ماسک ضدالتهاب زردچوبه و عسل و ماست غلیظ روغن زیتون برای پاک کردن و نرم کردن پوست خشک قوی ترین ماسک آبرسان و شاداب کننده پوست صورت

به گزارش اقتصاد آنلاین، پوست خشک و آسیب‌دیده نیازمند توجه و مراقبت‌های خاصی است زیرا وقتی شروع به خارش و ترک و پوسته شدن می‌کند، احساس ناخوشایندی به شما می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت خشکی پوست شما هر چه باشد، چه افزایش سن، چه سرمای هوا و چه هر دلیل دیگری، می‌تواند ظاهر ناخوشایندی نیز به شما بدهد و بیحال و پژمرده به نظر برسید.

در کنار هر محصولی که برای مراقبت از پوستتان استفاده می‌کنید می‌توانید با کمک ماسک‌های ساده خانگی آن درمان‌ها را تقویت کرده و به پوستتان ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر بدهید.

ماسک آبرسان آلوئه‌ورا و خیار

خیار برای تسکین خارش و تحریکات پوستی فوق‌العاده است. خیار پوست را آبرسانی کرده و احساس سوزش ناشی از ترک‌خوردگی پوست را تسکین می‌دهد. خیار در ترکیب با آلوئه‌ورا، موثرتر هم عمل خواهد کرد.

آلوئه ورا خاصیت ضدالتهابی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به ترمیم پوست آسیب‌دیده کمک کرده و ریکاوری و بازسازی آن را سرعت می‌دهد.

سه چهار حلقه خیار را با پوست پوره کرده و دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کنید و خوب ترکیب کنید. حالا آن را به مدت ۲۰ دقیقه روی صورت بگذارید و سپس با آب بشویید.

ماسک مرطوب‌کننده شیر و عسل

ترکیب شیر و عسل یک ترکیب قدیمی است که برای مشکلات پوستی مثل جادو عمل می‌کند. شیر و عسل در خیلی از پاک‌کننده‌های مخصوص پوست‌های خشک و حساس وجود دارد؛ اما وقتی شیر و عسل از مواد ساده‌ای هستند که تقریبا در هر خانه‌ای وجود دارند، چرا خودتان با آن‌ها ماسک صورت درست نکنید؟

شیر دارای اسید لاکتیک است که مانند یک لایه‌بردار ملایم می‌تواند سلول‌های مرده پوست را جدا کرده و قابلیت پوست برای حفظ رطوبت را تقویت کند. شیر مانند ماست، پوست را تمیز کرده و همزمان آن را نرم و لطیف می‌کند.

عسل نیز بابت خواص ضدالتهابی و ضدمیکروبی که دارد معروف است. عسل از پوست در برابر عفونت‌های باکتریایی محافظت کرده و التهاب پوست را نیز کاهش می‌دهد.

ضمنا عسل به پوست کمک می‌کند رطوبت خود را حفظ کند. برای تهیه این ماسک بسیار خوب کافی است یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری شیر ترکیب کرده و آن را به صورتتان بزنید.

پوست را با این ترکیب خوب ماساژ داده و اجازه بدهید ۲۰ دقیقه بماند. سپس با آب گرم بشویید.

ماسک مرطوب‌کننده زرده تخم مرغ

سفیده تخم‌مرغ برای حذف چربی اضافه پوست و پیشگیری از جوش و آکنه مفید است اما زرده تخم‌مرغ خاصیت معکوس دارد. زرده‌ تخم‌مرغ غنی از چربی‌های مرطوب‌کننده است که پوست خشک را آبرسانی و تغذیه می‌کنند.

شما به زرده یک عدد تخم‌مرغ و یک قاشق چای‌خوری عسل نیاز دارید. این دو مواد را با هم خوب ترکیب کنید تا خمیری یکدست درست شود، آن را به صورتتان بزنید و اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و به طور طبیعی خشک شود. سپس با آب بشویید.

ماسک مرطوب‌کننده موز و عسل

موز خاصیت مرطوب‌کنندگی و ضدچروک دارد. عسل و روغن زیتون نیز نرم‌کننده‌اند و می‌توانند به خوبی در پوست نفوذ کرده و آن را مرطوب کنند.

شما به نصف یک موز رسیده، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون نیاز دارید. تمام مواد را ترکیب کنید تا خمیری یکدست درست شود. آن را به تمام صورتتان بزنید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب بشویید.

ماسک مرطوب‌کننده آب پرتقال

آب پرتقال یک تونر طبیعی برای پوست است که با ویتامین C ای که دارد به ترمیم پوست، محو چین و چروک‌های ریز و از بین بردن اثر رادیکال‌های آزاد و افزایش کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کند. ضمنا آب پرتقال برای حفظ رطوبت پوست مفید است.

شما به دو قاشق غذاخوری آب پرتقال طبیعی و یک و یک دوم قاشق غذاخوری جو دوسر نیاز دارید. این مواد را با هم ترکیب کرده و روی پوستتان بگذارید و بعد از ۱۵ دقیقه با آب بشویید.

ماسک مرطوب‌کننده آرد برنج

بافت آرد برنج پوست را لایه‌برداری می‌کند و نشاسته برنج نیز می‌تواند عملکرد دفاعی پوست را تقویت کند، در نتیجه خارش و تحریکات پوستی کاهش خواهد یافت.

شما به یک قاشق غذاخوری آرد برنج، یک قاشق غذاخوری جو دوسر و یک قاشق مرباخوری عسل نیاز دارید. این مواد را با هم ترکیب کرده و روی پوستتان بگذارید. اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.

ماسک پیاز و عسل

این ماسک برای تسکین پوست‌های خشک و حساس در روزهای گرم تابستان عالی است. آب پیاز پوست را تسکین داده، سلول‌های مرده را جدا کرده و پوست را آبرسانی می‌کند.

شما به دو قاشق چای‌خوری آب پیاز و یک قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. مواد را با هم مخلوط کرده و آن را به پوستتان بزنید. بعد از ۱۰ دقیقه صورتتان را بشویید.

ماسک مرطوب‌کننده گلاب و عسل

شما به سه قاشق غذاخوری گلاب و یک قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. عسل و گلاب را با هم مخلوط کرده، به صورت زده و اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند. سپس با آب سرد بشویید.

ماسک ضدالتهاب زردچوبه و عسل و ماست غلیظ

زردچوبه ضدالتهاب است و به کاهش قرمزی و خارش پوست کمک می‌کند. عسل نیز همانطور که گفتیم ضدمیکروب است و می‌تواند مانند سدی محافظ برای پوست عمل کند.

ماست یونانی هم به دلیل آب کمتری که دارد، غلظت بیشتری داشته و راحت‌تر به عنوان ماسک استفاده می‌شود. ضمنا ماست اسیدلاکتیک دارد که لایه‌برداری ملایم بوده و درخشش خاصی به پوستتان می‌دهد.

یک قاشق چای‌خوری زردچوبه، یک قاشق چای‌خوری عسل و یک قاشق غذاخوری ماست یونانی را با هم ترکیب کرده و به پوستتان بزنید، بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.

روغن زیتون برای پاک کردن و نرم کردن پوست خشک

روغن زیتون یک روغن طبیعی عالی برای پوست است که به عنوان یک پاک‌کننده و مرطوب‌کننده طبیعی پوست عمل می‌کند.

فقط کافی است روغن زیتون را به پوستتان بمالید و یک پارچه تمیز را مرطوب و گرم کنید و روی صورتتان بگذارید، صبر کنید تا پارچه خنک شود سپس چربی اضافی را با دستمال پاک کنید. روغن زیتون بدون اینکه چربی‌های طبیعی پوستتان را از بین ببرد آن را تمیز هم می‌کند.

 

منبع: بهداشت نیوز لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر ماسک صورت پوست صورت آبرسان اخبار مرتبط روش تهیه ۱۱ ماسک خانگی برای صورت ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ آشنایی با معجزه سرکه سیب بر پوست صورت ۱۴۰۰/۱۰/۲ با ماسک‌های دارچین تا عید نوروز زیباترین فرد فامیل شوید ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۰ ماسک برای شادابی فوری صورت خسته ۱۴۰۱/۴/۱۸ روش ریست کردن پوست و زنده شدن آن ۱۴۰۱/۴/۱۰ ماسک بابونه برای زیبایی چشم ها و پوست صورت ۱۴۰۱/۳/۲ آخرین ویدیو ها کشوری که گدای نان شد! / ابرتورم با زیمبابوه چه کرد؟ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۲۱:۰۷ سقوط درخت بر روی خودرو در تبریز + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۲۰:۰۴ قلم قرمز روی نام کی‌ روش ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۹:۳۰ چرا سریلانکا از اقتصادی توسعه یافته به شورش رسید؟ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۹:۲۲ توصیه عجیب یک دزد + فیلم ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ۱۹:۲۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۱:۰۷ کشوری که گدای نان شد! / ابرتورم با زیمبابوه چه کرد؟ ۲۰:۵۸ هشدار در خصوص نفوذ توده بعدی گرد و خاک ۲۰:۵۶ طرز تهیه کباب تابه ای با سس گوجه نرم و خوشمزه ۲۰:۵۳ جدیدترین تصویر از کیهان ۲۰:۳۹ کسی بایدن را نمی خواهد، حتی دمکراتها! ۲۰:۳۵ جوکوویچ: واکسن نزده ام و قصدی هم ندارم؛ منتظر اخبار خوب از آمریکا می مانم ۲۰:۳۴ هنگام داغ کردن موتور یا بالا رفتن آمپر چه کنیم؟ + علت ۲۰:۳۴ حذف ۳ نفر از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال ۲۰:۳۰ کنیا، دارای بیشترین طرفداران رمزارز در آفریقا ۲۰:۱۱ ایرانسل روی پله نهایی ورود به بازار سرمایه ۲۰:۰۸ این نکات را تمام والدین بدانند ۲۰:۰۶ واکنش فدراسیون فوتبال به رد صلاحیت اسکوچیچ در کمیته فنی ۲۰:۰۰ گزارش اختصاصی صندوق سهامی انار از صنعت سیمان ۱۹:۴۶ این نشانه میگوید بدنتان پر از انگل است!! ۱۹:۴۲ بزرگ ترین ابرماه سال در راه است ۱۹:۳۸ مراکز دائم عرضه مستقیم دام عشایر راه اندازی می شود ۱۹:۳۷ بررسی دو فوریت لایحه ضد تورمی دولت / کاهش حقوقی گمرکی واردات مواد اولیه ۱۹:۳۰ قلم قرمز روی نام کی‌ روش ۱۹:۲۵ رقابت ۱+۵ کاندیدا برای ریاست فدراسیون فوتبال ۱۹:۲۲ چرا سریلانکا از اقتصادی توسعه یافته به شورش رسید؟ ۱۹:۲۱ چرا گوشی من زیاد داغ می کنه؟ + راه حل ۱۹:۱۶ ۷ نکته رژیم غذایی برای زندگی طولانی تر و سالم تر ۱۹:۰۰ بایدن در خاورمیانه به دنبال حل چه چالش هایی است؟ ۱۸:۵۷ قیمت سکه امامی ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت ۱۸:۵۶ خرید کفش عروس با نکاتی که هر کسی نمیداند ۱۸:۴۸ ارزش سهام عدالت من (۲۰ تیرماه) ۱۸:۴۶ طرح تنظیم بازار یا نابودی بورس کالا؛ وزارت صمت به دنبال چیست؟ ۱۸:۴۰ آخرین قیمت دلار و یورو در صرافی ها ۱۸:۳۸ درمان قولنج گردن چیست؟ شکستن قولنج گردن و عوارض آن ۱۸:۳۶ تعطیلات تمام نشدنی بازار خودرو / افزایش دو میلیونی قیمت تیبا + جدول قیمت ۱۸:۲۳ طرح جالب امارات برای کوچک‌ سازی دولت؛ یکسال مرخصی با نصف حقوق ۱۸:۱۷ ثبت‌نام‌ کنندگان جدید واجد شرایط، یارانه و معوقات را می‌گیرند ۱۸:۱۶ چطوری هدفون رو به کامپیوتر وصل کنیم؟ ۱۸:۱۴ مرحله ۱۳۷ یارانه از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است / واریز یارانه به حساب متقاضیان بازبینی دهک‌ بندی ۱۸:۰۵ درس سریلانکا به دولت های بدهکار؛ بحران در کمین است ۱۸:۰۰ دراگان اسکوچیچ برکنار شد ۱۸:۰۰ افزایش خدمات بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی کشور ۱۸:۰۰ ماشین لباسشویی سامسونگ چند؟ (جدول) ۱۷:۵۷ راننده تاکسی کیف ۵ میلیارد تومانی دلار و یورو را به صاحبش رساند ۱۷:۵۴ دوست خوب چه خصوصیاتی دارد؟ ۱۷:۵۳ کارتن خالی طلا شد / ماهی ۱۲ میلیون تومان درآمد این شغل! ۱۷:۵۰ آموزش تصویری بستن تیک دوم خاکستری واتساپ ۱۷:۴۶ پس لرزه های خروج یک پوپولیست و ورود یک محافظه کار واقعی ۱۷:۳۷ خوراکی های ضدآفتاب را بشناسید ۱۷:۲۸ صالح آبادی: وام ازدواج باید ۱۰ روزه واریز شود ۱۷:۲۴ هر شانه تخم مرغ ۱۰۰ هزار تومان! ۱۷:۲۱ دلایل تعویض ال‌ سی‌ دی گوشی ۱۷:۱۹ اگر میخواهید ثروتمند شوید این کارها را انجام ندهید ۱۷:۰۶ تولیت حرم حضرت معصومه (س): توطئه استکبار در حوزه حجاب و عفاف را افشا کنید ۱۷:۰۳ کارخانه‌ها می‌توانند قانونی بیت کوین ماین کنند اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماسک صورت پوست صورت آبرسان یک قاشق غذاخوری عسل ماسک مرطوب کننده سپس با آب بشویید یک قاشق چای خوری مواد را با هم ترکیب کرده ماسک آبرسان روغن زیتون ۱۴۰۱ ۰۴ ۲۰ عسل ماسک برای پوست آب پرتقال پوست صورت آلوئه ورا شیر و عسل یک قاشق آرد برنج پوست خشک تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند

به گزارش خبرآنلاین ،افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشند.

فارس در خبری نوشت:برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد.

یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این داروهای گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901422

دیگر خبرها

  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • افراد زودجوش این دمنوش را مصرف کنند
  • طرز تهیه مرغ کنتاکی رستورانی به روش کی اف سی (فیلم)
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)