Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، «یووال استاینیتز» یکی از نمایندگان حزب «لیکود» در پارلمان رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که این آخرین فرصت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

وی با ادعای این‌که ایران تنها شش ماه با ساخت بمب هسته‌ای فاصله دارد گفت که این آخرین فرصت بایدن برای ممانعت از هسته‌ای شدن ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه «جروزالم‌پست»، استاینیتز به یادداشت جو بایدن در روزنامه «واشنگتن‌پست» واکنش نشان داد و مدعی شد که ایران تنها زمانی برنامه هسته‌ای خود را متوقف می‌کند که تهدید نظامی آمریکا روی میز باشد.

جو بایدن پیشتر در یادداشتی برای روزنامه واشنگتن‌پست نوشته بود که دولت او به فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی خود علیه ایران تا احیای توافق هسته‌ای موسوم به «برجام» ادامه می‌دهد.

به گفته استاینیتز، این بدین معناست که بایدن گزینه حمله نظامی را مدنظر ندارد.

نماینده کنست اسرائیل در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود با اشاره به سفر این هفته جو بایدن به خاورمیانه گفت که رئیس‌جمهوری امریکا در این سفر خود باید اطمینان حاصل کند که ایران از وجود یک تهدید نظامی معتبر علیه خود اطلاع دارد.

استاینتیز به عنوان وزیر سابق امور راهبردی اسرائیل گفت، اگر تهران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، بسیاری از ائتلاف‌های سیاسی موجود از هم گسسته شده و برخی کشورها با ایران همسو خواهند شد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جو بایدن هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟