Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده؛ من گزینه‌ موردنظرم را برای جذب به مدیر عامل پرسپولیس اعلام کردم اما این بازیکن فعلا جذب نشده است.   به گزارش ایرنا، «یحیی‌ گل محمدی» روز دوشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم اما این یارگیری به طرز عجیبی متوقف شد و الان در چند پست نیاز به تقویت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند یارگیری‌مان خیلی کند پیش می‌رود و متاسفانه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.   وی افزود: در جلسه‌ای که با درویش داشتم او خیلی گنگ و مبهم در مورد موضوع جذب بازیکن صحبت کرد.   سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز دو بازیکن برای پست مهاجم در اختیار باشگاه قرار دادم، یک بازیکن از پرتغال در این منطقه نیاز داریم و درویش می‌گوید در حال حاضر برای انتقال پول به پرتغال با مشکل روبرو هستیم.   وی در پاسخ به این پرسش که چطور باشگاه‌های دیگر بازیکن جذب می‌کنند اما پرسپولیس نمی‌تواند این کار را انجام دهد، اعلام کرد: این پرسش را من نیابد پاسخ دهم، روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده است.   گل‌محمدی تصریح کرد: درباره حضور در تیم ملی با من هیچ صحبتی نشده است، اینکه هر مربی‌ هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد یک افتخار بزرگ برای او محسوب می‌شود اما با من هیچ‌گونه مذاکره‌ای نشده است؛ البته من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم.   گل‌محمدی درخصوص اظهارات کریم باقری مبنی بر اینکه فشارهای فضای مجازی موجب تغییر مربیان پرسپولیس شده است، گفت: این حرف‌ها بی تاثیر نبود. من خودم فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم اما همیشه گفته‌ام این جریان‌ها توسط افراد غیرپرسپولیسی کنترل می‌شود، وقتی شرایط را بررسی می‌کنم حدود ۷۰ یا ۸۰ درصد نظرات را پیج‌های فیک غیرپرسپولیسی مطرح می‌کنند.   وی تاکید کرد: از تعهدات مالی خود عقب هستیم. نمی‌خواهم در شروع فصل در مورد مشکلات مالی صحبت کنم. مشکلات زیادی داریم، اما امیدوارم که خیلی سریع این مشکلات حل شود. در اولین جلسه‌ای که با درویش داشتم از او قول گرفتم که امسال مثل پارسال نباشد. سال گذشته خیلی اذیت شدیم و شاید درست نباشد، اما ۸-۹ بار بحث اعتصاب بود که البته یک بار رسانه‌ای شد.   گل‌محمدی درباره پایان کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال و دودستگی در تیم ملی، تصریح کرد: متاسفانه اتفاقات خیلی بدی برای فوتبال ما افتاد. این جریانات زیبنده فوتبال ایران نبود. فکر می‌کنم مدیریت خوبی در این بخش نشده است. فقط از اتفاقاتی که برای تیم ملی کشورم رخ داده تاسف می‌خورم.   سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: جلال حسینی بهترین تصمیم را برای خداحافظی از فوتبال گرفت، او پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر است و من خودم چندین سال افتخار داشتم که با او کار کنم و در آینده به مربی بزرگی تبدیل می‌شود.   وی در پایان در مورد لغو شدن اردوی ترکیه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا ما نتوانستیم به ترکیه برویم؟ باشگاه خصوصی شده که این مشکلات برطرف شود. پول بورس در حساب باشگاه است، اما نمی‌توانیم برداشت کنیم. سوال من این است که چرا این پول فقط برای ما قفل است و آن تیم دیگر مشکلی در این رابطه ندارد؟ تماشاخانه ببینید| جام جهانی 2022؛ اولین جام جهانی با چالش‌های نوشیدن الکل برای تماشاچیان ببینید| یک دامبو واقعی در پاکستان پیدا شد/ به جای فیل یک بز با گوش‌های دراز است فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یارگیری ما تیم ملی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!