Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:00:59 GMT

قطع برق روزانه ۴۵ اداره پرمصرف در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۴۲۹۹

قطع برق روزانه ۴۵ اداره پرمصرف در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن ذبیحی اظهار کرد: از نیمه خردادماه امسال تاکنون روزانه به‌طور متوسط برق ۴۵ اداره پرمصرف در خراسان رضوی قطع‌شده است.

وی ابراز کرد: این نهادها و سازمان‌ها در همه شهرستان‌های زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به‌جز مشهد و طرقبه شاندیز قرار داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بابیان اینکه بانک‌ها در صدر نهادهای پرمصرف برق در خراسان رضوی قرار دارند، بیان کرد: از زمان الزام رعایت الگوی مصرف توسط نهادها، سازمان‌های عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون، بانک‌ها در صدر نهادهای پرمصرف برق قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: طبق مصوبه هیأت وزیران در اردیبهشت‌ماه امسال، ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های عمومی، مصرف برق خود را باید به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند.

ذبیحی اذعان کرد: لوازم اندازه‌گیری این بخش از مشترکان به‌گونه‌ای تنظیم‌شده است که در صورت عدم کاهش مصرف خود، از راه دور برق آن‌ها قطع خواهد شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: قطع برق ادارات پرمصرف الگوی مصرف محسن ذبیحی کاهش مصرف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین و باشد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی