Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان شهردار کردکوی با بیان اینکه خوشبختانه یکی از نقاط مثبت شهرداری کردکوی، عدم فعالیت کودکان کار است، گفت: می‌توان کردکوی را شهر بدون کودکان کار اعلام کرد، همچنین این شهر از حضور تکدی‌گران مبرا است.

ابراهیم جرحانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: شهر کردکوی در حوزه خدمات شهری و نظافت وضعیت نابه‌سامانی داشت که در ابتدای فعالیتم در شهرداری کردکوی، مناسب‌سازی شهر از جهت خدمات و نظافت شهری را آغاز کردم و به طور همزمان نصب المان ها و کاشت گل و گیاه  در سطح شهر کردکوی نیز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساماندهی ساختار درونی و نیروی انسانی شهرداری کردکوی خبر داد و افزود: متاسفانه شهرداری کردکوی در این حوزه وضعیت ناخوشایندی داشت، همچنین اتوماسیون اداری در شهرداری کردکوی اجرایی شد که با راه‌انداری آن سلامت سیستم اداری افزایش یافت و شهروندان می توانند با مراجعه به بخش موردنظر به راحتی کار خود را انجام دهند.

شهردار کردکوی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های شهری نیازسنجی انجام شد تا پروژه ها براساس نیاز مردم پیاده‌سازی و عملیاتی شود، گفت: نتایج نیازسنجی نشان می‌داد مردم کردکوی پس از خدمات شهری برای تفریح و سرگرمی محدودیت دارند که در همین راستا جاده سلامت به قطر بیش از دو کیلومتر ایجاد شد و  این فضای خوب و استاندارد مورد استقبال مردم قرار گرفت.

جرجانی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی در برخی نقاط از جمله میدان انقلاب نامناسب بود، تصریح کرد: کردکوی شهر بدون چهار راه بود که نخستین چهار راه به همراه چراغ راهنما با امکانات لازم در میدان انقلاب کردکوی ایجاد شد، همچنین دومین چهار راه به زودی در کردکوی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد خانه های فرهنگ از دیگر اقدامات ما در کردکوی بود، بیان کرد: در همین راستا خانه فرهنگ جوان در کردکوی احداث شد و احداث دومین خانه فرهنگ نیز در دست پیگیری است.

شهردار کردکوی با بیان اینکه بودجه شهرداری کردکوی در سال ۱۴۰۰، ۲۵ میلیارد تومان بود که در زمان ورود بنده حدود ۱۰ میلیارد تومان آن محقق شد، خاطرنشان کرد:  با تلاش همکاران ما بودجه شهرداری کردکوی در سال گذشته به ۳۲ میلیارد تومان رسید و هفت میلیارد تومان بیشتر از تعهد محقق شده است.

جرجانی با بیان اینکه بیش از ۱۲‌ میلیارد تومان بدهی شهرداری کردکوی به پیمانکاران  و پنج میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی را تسویه کردیم، تاکید کرد: بودجه شهرداری کردکوی در سال ۱۴۰۱ با رشد چهار برابری همراه بود و به ۱۰۰ میلیارد تومان رسید که ۳۰ میلیارد تومان آن در حوزه سرمایه‌گذاری است، از بودجه ۱۰۰ میلیاردی شهرداری کردکوی ۷۱ درصد آن بودجه عمرانی و ۲۹ درصد بودجه جاری است.

وی از آسفالت به عنوان بزرگترین ضعف شهر کردکوی یاد کرد و گفت: ۱۴۱ هزار مترمربع معبر خاکی در شهر کردکوی وجود دارد و ۱۶۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر نیازمند روکش است که برای بهبود این وضعیت، ۳۶۸ تن قیری که در اختیار ما قرار گرفت به طور کامل به پیمانکار مشخصی واگذار شد تا هفت هزار تن آسفالت گرم تولید شود، همچنین ۸۴ تن قیر مربوط به بازآفرینی شهری نیز برای بهبود وضعیت آسفالت به‌کارگیری شد.

شهردار کردکوی اضافه کرد: در مجموع امسال ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح ۷۰  هزار مترمربع در کردکوی خواهیم داشت که با تجمیع هزینه ها، اعتبار آن به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد؛ با این اقدامات یک سوم معابر سطح شهر آسفالت می شود و بیش از ۴۰ معبر، روکش و آسفالت خواهد شد.

جرجانی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت حقوق‌ پرسنل و نیروهای شهرداری کردکوی به‌روز شده است، تصریح کرد: خوشبختانه یکی دیگر از نقاط مثبت شهرداری کردکوی عدم فعالیت کودکان کار است طوری که می‌توان این شهر را شهر بدون کودکان کار اعلام کرد،‌ همچنین نبود تکدی‌گران نیز از دیگر نقاط مثبت شهر کردکوی است و با حضور در معابر می‌بینیم که کردکوی تقریبا از فعالیت تکدی‌گران مبرا است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كودك كار شهرداري بودجه شهرداری ها گلستان شهرداری کردکوی شهردار کردکوی میلیارد تومان شهر کردکوی کودکان کار شهر بدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ فرشید رحمانی گفت: شهرستان گنبدکاووس بیش از ۳۴۰ هزار هکتار مرتع دارد و امسال، سطح سبز در آن به ۳۰۰ کیلوگرم در هکتار رسید.

وی با بیان اینکه افزایش پوشش گیاهی در مراتع، مانعی برای پدیده ریزگرد‌ها است، افزود: حدود ۱۵٠٠ دامدار دارای پروانه نیز از این پوشش گیاهی برای چراندن دام‌های خود بهره برداری می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود