Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس اکبری مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان امروز در نشست خبری اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان از طریق ۱۷ شعبه اصلی، ۱۳ شعبه اقماری و ۶ واحد کارگزاری به ارائه خدمت می‌پردازد.

وی با بیان این که در حال حاضر، ۳۲۹ هزار و ۴۲۹ بیمه شده اصلی تحت پوشش این سازمان هستند، افزود: از این تعداد ۲۸۷ هزار و ۴۵۰ نفر بیمه شده اجباری و بیش از ۳۷ هزار بیمه شده خاص، ۲هزار و۵۷۱ نفر بیمه شده توافقی و ۲هزار ۳۲۲ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اکبری، از مجموعه کل جمعیت بیمه شدگان اصلی در استان هرمزگان، ۵۵ هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دهند و ۲۷۴ هزار نفر نیز آقایان هستند.

همچنین بر اساس گفته مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان، ۵۲ هزار و ۸۴۱ مستمری بگیر در استان داریم که حدود 28 هزار نفر بازنشسته و 25 هزار نفر نیز بازمانده و از کارافتاده هستند.

خدمات رسانی تامین اجتماعی به ۹۷۷ هزار نفر هرمزگانی

مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان در ادامه اظهاراتش، جمعیت تحت پوشش این سازمان را ۹۷۷ هزار و ۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: ضریب پشتیبانی در هرمزگان، ۸ است؛ این رقم از پنج سال گذشته از عدد ۱۲ به ۸ رسیده است.

بنا به گفته وی، هرمزگان دارای ۳۰ هزار کارگاه فعال تحت پوشش تأمین اجتماعی است که از این تعداد ۲۰ هزار و ۹۱۳ کارگاه دارای یک تا ۵ نفر بیمه شده، ۳هزار و ۸۳۸ بین ۶ تا ۱۰ بیمه شده، ۳ هزار و ۸۲ کارگاه دارای یازده تا ۵۰ نفر بیمه شده و ۹۴۶ کارگاه بیش از ۵۰ نفر بیمه شده دارند.

افزایش ۳۴ درصدی حوادث ناشی از کار طی یکسال اخیر

اکبری با ارایه آماری از حوادث ناشی از کار طی یک سال گذشته در استان هرمزگان گفت: این حوادث، شامل  ۴۱۲مورد بوده است که نسبت به سال پیش از آن، ۳۴ درصد رشد داشته است.

وی راه اندازی یک واحد کارگزاری در شهر بندرعباس و اخذ مجوز راه‌اندازی کارگزاری دیگری در بندر شهید رجایی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در یکسال اخیر برشمرد.

بدهی شهرداری بندرعباس به 240 میلیون تومان رسیده است

مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان درباره بدهی شهرداری بندرعباس به تأمین اجتماعی نیز عنوان کرد: شهرداری بندرعباس 240 میلیارد تومان به سازمان تأمین اجتماعی بدهی دارد که طبق توافق انجام شده بناست تا 23 تیر، 23 مرداد و 23 شهریور سه قسط 60 میلیارد تومانی را به تأمین اجتماعی پرداخت کند که امیدواریم در اولین سررسید شاهد واریز مبلغ تعهد شده از محل ارزش افزوده شهرداری باشیم.

وی یکی دیگر از بدهکاران بزرگ به تأمین اجتماعی را شرکت فراساحل صف در حوزه کشتی‌سازی نام برد که 60 میلیارد تومان بدهی به سازمان تأمین اجتماعی دارد.

اکبری درباره بدهی بیمه‌ای مرکز نگهداری کودکان معلول حبیب ابن مظاهر در بندرعباس هم گفت: نهایت همکاری را با این مرکز برای تقسیط بدهی بیمه‌ای داریم و حتی بدنبال 60 قسطه کردن بدهی این مرکز هستیم تا بتوانیم در رفع مشکل آنها قدم برداریم.

انتهای پیام/ 3728

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تأمین اجتماعی هرمزگان بندرعباس بیمارستان خلیج فارس بدهی شهرداری بندرعباس شهرداری بندرعباس استان هرمزگان تأمین اجتماعی میلیارد تومان نفر بیمه شده هزار نفر تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲