Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، سید صادق حسینی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک میلیون زائر از کشور‌های مختلف اسلامی امروز ۱۲ ذی الحجه و در سومین و آخرین روز از ایام تشریق در حریم امن الهی اعمال خود را به سرانجام رساندند.

وی  افزود: حدود چهل هزار زائر ایرانی نیز امروز پس از انجام اعمال سومین روز حضور در منا طبق برنامه ریزی صورت گرفته با ۲۰۰ اتوبوس راهی مکه مکرمه شدند تا ۵ عمل باقی مانده خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حجاج مدینه قبل از ۲۳ خرداد از طریق فرودگاه جده به ایران باز می‌گردند و حجاج مدینه بعد هم به شهر پیامبر (ص) مشرف شده و پس از ۵ روز به کشورمان عزیمت می‌کنند.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت برنامه ریزی بازگشت حجاج به گونه ایست که همه زائران تا قبل از محرم عربستان را ترک می‌کنند.

حسینی گفت: برای روز ۲۳ تیر و نخستین روز بازگشت حجاج ۳ پرواز به تهران و ۲ پرواز به تبریز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجاج ایرانی حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم

مردم مومن و ولایتمدار استان یزد یزد در سالروز شهادت امام جعفر صادق به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری مراسم عزا، دسته‌جات عزا به راه انداختند.

مردم مؤمن یزد در سوگواری خود به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری در شهر شاهدیه یزد در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

کد خبر 750556

دیگر خبرها

  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند