Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@21:59:33 GMT

ایلان ماسک: تسلا ۲۴ ساعته در ذهن من است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۴۶۶۳

ایلان ماسک: تسلا ۲۴ ساعته در ذهن من است

ایلان ماسک روز گذشته اعلام کرده که سعی دارد نگرانی سهامداران تسلا درباره کاهش سهام این شرکت را بر طرف کند. ایلان ماسک، گفت که تسلا ۲۴ ساعته در فکرم است. من تلاش می‌کنم تا نگرانی سرمایه‌گذاران درمورد معامله‌ای که باعث افت سهام در خودرو‌های الکتریکی شده را برطرف کنم.

به گزارش سایت رویترز، تسلا امسال کارخانه خودروسازی جدید خود را در تگزاس افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از زمانی که ماسک، خرید سهام توئیتر را در اوایل آوریل فاش کرد و حدود ۸ و نیم میلیارد دلار سهام تسلا را برای کمک به تامین مالی معامله توئیتر فروخت، این شرکت خودروسازی یک سوم ارزش سهام خود را از دست داد. افزون بر این، به دلیل قرنطینه کرونایی، تولید خودر‌وها و سهام این شرکت کاهش یافت.

دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush، روز پنجشنبه قیمت سهام تسلا را به دلیل اختلال در تولید چین کاهش داد و نسبت به خطرات حواس پرتی ناشی از معامله توئیتر ماسک هشدار داد. لئو کوگوان، یک سرمایه‌گذار بزرگ فردی در تسلا، دیروز از این خودروساز برقی خواست سهام خود را بازخرید کند.

ایلان ماسک و تسلا

کوگوان در پیامی توئیتری گفت: "تسلا باید فورا اعلام کند و ۵ میلیارد دلار از سهام تسلا را از جریان نقدی آزاد خود در سال جاری و ۱۰ میلیارد دلار از جریان نقدی آزاد خود را در سال آینده بازخرید کند، بدون اینکه بر ذخایر نقدی ۱۸ میلیارد دلاری خود با بدهی صفر تأثیر بگذارد. " سال گذشته، کوگوان، سومین سهامدار بزرگ تسلا، گفت که میلیارد‌ها دلار در تسلا سرمایه گذاری می‌کند. او در ماه مارس گفت که سهام بیشتری از تسلا می‌خرد، نه اینکه در طول سقوط، سهام خود را بفروشد. "

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهام سهام عدالت سهامداران سهام آسیایی سهام آسیا میلیارد دلار ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم

آی شو اسپید، یوتیوبر معروف آمریکایی که در رسلمنیا 40 نیز حضور پیدا کرده بود، در شوی دوشنبه شب راء نیز شرکت کرد و در جریان این شوء با ری میستریو، اسطوره WWE دیدار کرد و او را کشتی گیر مورد علاقه خود نامید.

دانلود (4.2MB)

دیگر خبرها

  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا