Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،از شهر خبر،علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره اظهارات خداداد عزیزی ملی‌پوش سابق کشورمان که دولت را متهم به درخواست تغییر سرمربی تیم ملی کرده است، اظهار داشت: رئیس سابق فدراسیون فوتبال و سرپرست فعلی آن درخواست هایی از دولت برای حمایت از تیم ملی داشتند. طبیعتاً پیروزی تیم ملی برای همه ایرانیان اعم ار دولت و شهروندان مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دولت پیش از این اعلام کرد و هم اکنون نیز اعلام می‌کند که برای حمایت از تیم ملی برای حل هرگونه مشکل پیش روی این تیم همچون بازی های تدارکاتی، سفرهای مورد نیاز و برگزاری اردوهای آماده‌سازی آمادگی دارد. در این راستا جلسه‌ای هم برای بررسی راهکارهای حمایت‌ از تیم ملی فوتبال برگزار شد.

سخنگوی دولت بیان داشت: دولت نه ورودی در حوزه تخصصی فنی فوتبال دارد و نه وقتی برای آن. چون با کثرت مشکلات و دغدغه های به ویژه اقتصادی مردم روبرو است. اینکه این ادعا از کجا مطرح شده است را نمی دانم!؟

بهادری جهرمی اظهار داشت: یک نکته کلیدی وجود دارد که بخش های مختلف مردم نکات و دغدغه های خود را در قالب نامه، مراجعات و یا دیدار های شخصی با من مطرح می کنند و من هم در دیدار با رئیس و سرپرست فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش این دغدغه ها را منتقل کرده‌ام. به همین دلیل هم وزیر ورزش به جلسه در اردوی تیم ملی رفتند و دیداری هم با رئیس فدراسیون فوتبال داشتند تا اگر نیازی به حمایت های دولت وجود دارد این حمایت ها انجام شود.

 

دولت به هیچ وجه قصد ورود به حوزه فنی فوتبال را نداشته و ندارد



رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در پایان تصریح کرد: دولت به هیچ وجه قصد ورود به حوزه فنی فوتبال را نداشته و ندارد و نه فرصتی برای ورود به این حوزه دارد. موضوع آن است که حل مسائل تیم ملی به ویژه پشتیبانی های مالی و یا رایزنی های بین المللی حوزه بازی‌های تدارکاتی نیز مطرح شد که کشورهای هدف برای انجام این بازی ها باید توسط خود تیم ملی و فدراسیون فوتبال انتخاب شوند و دولت نیز در این حوزه دخالتی ندارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: علی بهادری جهرمی خداداد عزیزی فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فنی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران گفت: هر چقدر که بتوانیم در حوزه تولید و کیفی سازی در این امر از طریق استاندارد سازی ورود کنیم، می‌توانیم بخشی از بازار‌های دنیا را تحت تاثیر اقدامات تولیدی خود قرار دهیم.

استاندار تهران افزود: نیروی کار مناسب و مسلط و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی مانند سوخت و هزینه‌های مرتبط با آن، ظرفیت بی بدیلی را در مقایسه با رقبای دیگر در سایر کشور‌ها فراهم کرده است و این نمایشگاه هم زمینه خوبی را برای آینده حوزه تولید و صادرات فراهم می‌کند.

علیرضا فخاری همچنین بر توجه به شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها تاکید کرد و گفت: برخی شرکت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های ملی که از ظرفیت‌های خرد اقتصادی بخش تولید و تجارت تشکیل می‌شوند به این مقوله ورود کرده اند و این فرصت‌هایی است که این امکان را فراهم می‌کند که مخاطبان ما را بهتر بشناسند و این ظرفیت برای آنها فراهم شود که در انتخاب و رقابت، خودشان را در یک موقعیت جدیدتری ببینند.

استاندار تهران همچنین گفت: آسیب شناسی اثر گذاری نامطلوب تشکل ها، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که باید در چگونگی معرفی، ظرفیت سازی، رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای بخش‌های تولیدی کار کنند، بسیار مهم است.

علیرضا فخاری همچنین گفت: ما در حوزه ساختار، مقررات و ضوابط کمبودی نداریم، بلکه نیارمند این هستیم که مشارکت عام را فراهم کنیم و باید برای رفع موانع حضور مردمی در اقتصاد ملی و کاهش تصدی گری دولت در امر اقتصاد تلاش کنیم.

استاندار تهران افزود: در هر حوزه اقتصاد که تلاش بخش خصوصی پررنگ شده است، فرصت‌های طلایی جدیدی برای کار اقتصادی فراهم شده که نه تنها نیاز‌های داخل را تامین می‌کند بلکه مازاد آن جنبه‌های صادراتی نیز پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند