Web Analytics Made Easy - Statcounter

در کنار  واریز یارانه ۹ دهک درآمدی جامعه، یارانه جاماندگان هم امشب قابل برداشت می‌شود. اما این گروه امشب فقط یک مرحله از یارانه معیشتی را دریافت می‌کنند و قرار است دولت دو ماه یارانه معوق این دو گروه را تا آخر هفته واریز کند.

خبر واریز یارانه جاماندگان را سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه خود اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعیه این سازمان،‌ اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خرداد به عدم دریافت یارانه اعتراض کرده‌اند،‌ در اختیار وزارت کار قرار گرفته، اطلاعات این گروه پایش شده و عده‌ای مشمول یارانه شناخته شده‌اند.

در صورتیکه بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک‌ اول تا سوم باشند، ماهانه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

این سازمان تاکید کرده که لیست یارانه‌بگیران نهایی شده و افرادی که جزو دهک‌های یارانه‌بگیر شناخته شده‌اند، همه امشب یارانه می‌گیرند.

بر این اساس، اگر فردی امشب یارانه معیشتی را دریافت نکند به این معناست که این افراد در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دهک ۱۰ قرار گرفته و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده‌اند.

واریز معوقات تا پایان هفته

این سومین مرحله کمک معیشتی دولت است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. امشب تنها یک مرحله این یارانه به حساب این گروه واریز می‌شود و دو ماه باقیمانده تا آخر هفته واریز می‌شود.

براساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها «سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات تا پایان هفته به حساب آنان واریز خواهد شد./تجارت نیوز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه تیر ماه واریز یارانه تیر ماه واریز می شود جزو دهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران