Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم تیراندازی با کمان استان قزوین برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور مشخص شدند.

به‌ گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مسابقات انتخابی تیم تیراندازی باکمان استان عصر روز دوشنبه بیستم تیرماه با حضور 7 نفر از ورزشکاران در مسافت استاندارد 50 متر در سایت تیراندازی با کمان استان قزوین در شهرک مینودر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم برخورداری رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین در این باره اظهار داشت: پس‌ از برگزاری رنکینگ یک قهرمانی استان، نفرات برتر برای حضور در مسابقات انتخابی تیم استان انتخاب شدند.

برخورداری گفت:  مسابقات قهرمانی کشور در استان البرز در رشته کامپوند مردان و زنان برگزار خواهد شد.

برخورداری اظهارداشت: مرحله مقدماتی و حذفی قهرمانی استان در میان 40 نفر در مسافت 30 متر برگزار شد و هفت نفر به این مرحله راه یافتند.

وی افزود: نفرات انتخابی امروز پس از یک دوره رقابت فشرده به این شرح مشخص شدند:

حسین هادی نیا از شهرستان آبیک اول شد، یاسر عمویی از تاکستان در رده دوم قرار گرفت و نادر کهراری از شهرستان آبیک هم در مکان سوم ایستاد همچنین محمد رضا ململی از قزوین در رده چهارم و به عنوان رزرو تعیین شد.

برخورداری تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور از 29 تا 31 مرداد ماه در استان البرز برگزار می‌ شود و تیم سه نفره استان در این رقابتها شرکت خواهد کرد.

وی گفت: مربی تیم نیز خانم سپیده شعبانی و سرپرست تیم آرش ملاحسنی خواهد بود.

ابراهیمی در ادامه اظهارداشت: در رشته تیراندازی 100 نفر در رشته «ریکرو» آقایان و خانمها و «کامپوند» مردان و زنان فعالند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین یادآورشد: حدود چهار سال است که به دلیل کرونا مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشده و اولین دوره است که این رقابتها برگزار می شود هرچند کیفیت تیراندازی ورزشکاران کمی افت کرده ولی امسال هم در رشته های «کامپوند» و «ریکرو» در لیگ برتر با اسپانسر شرکت می کنیم.

وی بیان کرد: 130 میلیون تومان برای آماده شدن سایت تیراندازی با کمان در مسافت های 50 تا 70 متر هزینه کرده ایم و بزودی این مکان با شرایط بهتری برای مسابقات مهیا می شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات تیراندازی ورزش و جوانان قزوین تیراندازی با کمان استان قزوین مسابقات انتخابی تیم قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون

سروان پاسدار جهانشیر تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات چهارده گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ ویژه قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، اذان، گفتمان مهدوی، مداحی و دعاخوانی در مدارس بخش‌های خشت و کنارتخته برگزار شد.

او افزود: ۴۲۰ نفر از دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در این دوره از مسابقات با کارشناسی داوران قرآن شهرستان کازرون با حضور و همراهی مسئولان، دبیران و خانواده‌های دانش آموزان به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

سروان پاسدار جهانشیر تیموری، تصریح کرد: بهترین راه انس، الفت و آشنا کردن نوجوانان با قرآن کریم در دوران دانش آموزی است که جا دارد در این خصوص همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد