Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صوفی وزیر دولت اصلاحات ، درباره دیدار اخیر سیدحسن خمینی، حسن روحانی و محمد خاتمی گفت: این ملاقات‌ها طبیعی است؛ اینکه چهره‌های مطرح سیاسی کشور به صورت گعده‌ای و دوره‌ای دور هم جمع شوند و در مورد شرایط، اوضاع و احوال مردم صحبت کنند و در مورد راهکارها تبادل نظر کنند طبیعی است.

وی افزود:‌ آنچه بنده شنیدم در همین خصوص بوده و این نشست برنامه‌ریزی شده‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که یعنی در مورد مباحث انتخاباتی بحثی نشده است،‌ تصریح کرد:‌ خیر. فقط شرایط کشور مورد بحث قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید :
روزنامه دولت برای مستندسازی ادعای خود ، عکس دستکاری شده منتشر کرد / جزئیات جلسه دیدار جمعه شب روحانی ، خاتمی و سیدحسن خمینی واکنش روزنامه دولت به جلسات روحانی با خاتمی ، ناطق،لاریجانی ، جهانگیری باهنر و.../ دارند علیه دولت رئیسی ائتلاف می کنند! علت چه بود ؟ / حضور خاتمی ، سیدحسن خمینی ، حسین‌کروبی و ... در منزل ابطحی



۲۱۲۲۰

کد خبر 1650248

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید محمد خاتمی حسن روحانی سید حسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان

نخست وزیر بورکینافاسو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ طی سفر به تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد