Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال برای قهرمانی مجدد در لیگ کار دشواری خواهد داشت.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که پس از قهرمانی و جدایی فرهاد مجیدی رخ داد و انتظارات بالای هواداران، تصمیم بر انتخاب سرمربی خارجی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات زیادی انجام شد و مسئولان باشگاه در نهایت به ساپنیتو رسیدند. رزومه او نه عالی است و نه بد. به نظرم متوسط و به بالا است. او گزینه بدی برای هدایت استقلال نیست اما انتظارمان گزینه‌های بهتری بود.

وی افزود: به شخصه خودم موافق انتخاب سرمربیان پرتغالی نیستم اما سرمربی سپاهان گزینه بهتری بود. با توجه به رزومه مورایس و حضور کنار مورینیو، او می‌توانست گزینه بهتری برای استقلال باشد. به هر حال مشاوران آجورلو و افرادی که او به آن‌ها اعتماد دارد تصمیم به انتخاب ساپینتو گرفتند.

پیشکسوت استقلال با انتقاد نسبت به رویکرد مدیران عنوان کرد: از پیشکسوتان هیچ نظری در رابطه با انتخاب سرمربی جدید گرفته نشد. اصلا کسی نگفت پیشکسوتان چه نظری دارند. از وزیر ورزش و جوانان خواهشمندم با پیشکسوتان و بزرگان جلسه بگذارد و نظرات افراد را که زندگی‌شان را پای ورزش گذاشتند بشنود. آنها صاحبان اصلی باشگاه هستند. ناراحتم که مشورتی از پیشکسوتان گرفته نشد. به هر حال سرمربی انتخاب شده و بازیکنان هم جذب شده‌اند و فکر می‌کنم سرمربی جدید برای دفاع از قهرمانی کار سختی دارد. حالا وقت حمایت از سرمربی است و از هر کسی جز ساپینتو هم قطعا حمایت می‌کردم.

وی درباره روند نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال مهاجمان زیادی جذب کرده. چند بازیکن از این تعداد هم فوتبال مشابهی با هم دارند. پیمان بابایی را البته مهاجم خوبی می‌دانم و امیدوارم همان درخشش دوران تراکتورش را داشته باشد. به نظرم هنوز استقلال پلی‌میکر ندارد. در خط دفاع مشکل کمتر است در صورتی که بازیکنانی چون غلامی و سربازها برگردند. یک وینگر چپ هم نیاز داریم. زمان را البته اندکی از دست دادیم و دیر دست به کار شدیم.

پیش‌بینی نوری از هفته‌های اولیه لیگ برتر اینگونه است: صددرصد موافقم که باید به کادر جدید فرصت داد. حالا که گزینه‌ها انتخاب شده‌اند قطعا هواداران فهیم استقلال که شرایط را درک می‌کنند به این کادر جدید زمان خواهند داد. کادر جدید قطعا باید با سبک بازیکنان آشنا شوند. تا 3 یا 4 هفته اول اگر استقلال مشکل داشت، هواداران باید صبوری کنند. از هفته هفتم یا هشتم عیار سرمربی جدید مشخص می‌شود و امیدوارم تیمی در حد قهرمانی مشاهده کنیم زیرا هواداران جز قهرمانی، چیزی از سرمربی‌شان نمی‌خواهند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال محمد نوری ریکاردو ساپینتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟