Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از نیمی از مصرف کنندگان آمریکایی که در نظرسنجی شعبه نیویورک بانک مرکزی شرکت کردند، اعلام کرده‌اند که وضعیت مالی خانوادگی آن‌ها نسبت به سال گذشته بدتر شده است و تقریباً نیمی از آن‌ها انتظار دارند این وضعیت در سال آینده بدتر شود.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایران اکونومیست از اسپوتنیک، شعبه نیویورک بانک مرکزی آمریکا در نظرسنجی ژوئن ۲۰۲۲ خود در مورد انتظارات مصرف کنندگان اعلام کرد که انتظارات در مورد وضعیت مالی فعلی خانوارها در مقایسه با یک سال قبل در ماه ژوئن بدتر شده و تعداد بیشتری از پاسخ دهندگان گزارش دادند که وضعیت مالی بدتری نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نظرسنجی اضافه شده است: شرکت کنندگان در این نظرسنجی همچنین نسبت به وضعیت مالی خانواده خود در سال پیش رو بدبینی بیشتری داشتند و تعداد کمتری از پاسخ دهندگان انتظار داشتند که وضعیت مالی آن‌ها در سال آینده بهبود یابد. 

روز گذشته اقتصاددان برجسته آمریکایی ضمن هشدار نسبت به اینکه تورم بی‌سابقه در این کشور ادامه‌دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: به زودی و با افزایش نرخ تورم، درصد بالایی از درآمد اقشار ضعیف از جمله کارگران با حقوق کم در آمریکا تنها صرف تامین نیازهای اساسی آن‌ها می‌شود.

«ادوارد یاردنی» رئیس موسسه تحقیقاتی یاردنی در گفت‌ وگویی با شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های جدید از وضعیت اقتصادی در آمریکا، اقشار کم درآمد جامعه که بیشترین فشار اقتصادی در این کشور را متحمل می‌شوند، در آینده نزدیک به ناچار تقریبا همه درآمد خود را برای رفع نیازهای اساسی مانند غذا، سوخت و مسکن هزینه می‌کنند.

به گفته یاردنی انتظار می‌رود که شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا (CPI) در مقایسه با پیش‌بینی‌های قبلی با ۰.۲ درصد رشد از ۸.۶ درصد به ۸.۸ درصد افزایش پیدا کند. بالاترین نرخ تورم در قیمت مواد غذایی و انرژی و به میزان ۱.۱ درصد خواهد بود

با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره در ماه نوامبر، درحالی که دموکرات‌ها تلاش می‌کنند نظر رای دهندگان را از مسائلی همچون تورم و افزایش قیمت بنزین منحرف کنند نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که آنها در این موضوع شکست خورده‌اند و بحران اقتصادی همچنان دغدغه اصلی آمریکایی‌ها است.

مشاغل خرد در آمریکا تحت تأثیر سطح بالای تورم دائمی قرار گرفته‌اند، به‌طوری‌که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در شرایطی که اقتصاد این کشور به شکل فزاینده‌ای به سمت رکود و تورم پیش می‌رود، این مشاغل باید در کوتاه مدت با تورم افسار گریخته دست و پنجه نرم کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نیویورک ، ایالات متحده آمریکا ، تورم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نیویورک ایالات متحده آمریکا تورم وضعیت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده