Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات آب شرب روستاهای مانه و سملقان ضروری است گفت: همت مسئولان متولی امر آبرسانی بیش از پیش شود تا مشکلات آب شرب و کشاورزی مردم روستاها را کاهش دهیم و شاهد رونق بیشتر کسب و کار و تولیدات روستایی باشیم. - اخبار استانها -

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، حل مشکلات آب شرب روستاهای بخش مانه و سملقان را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: روستاهای واقع در غرب و شرق بخش مانه و سملقان استان خراسان شمالی از کم آبی مفرط رنج می‌برند و رفع این مشکلات از وظایف مسئولان استانی و کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این نکته که گام‌های بلندی در راستای حل مشکلات آب شرب بخش مانه برداشته شده است، افزود: باید همت مسئولان متولی امر آبرسانی بیش از پیش شود تا بتوانیم مشکلات آب شرب و کشاورزی مردم ساکن در روستاها را کاهش دهیم و شاهد رونق بیشتر کسب و کار و تولیدات روستایی باشیم.

خشک شدن چشمه‌های شهرستان دلفان / 60 روستا با تانکر آبرسانی می‌شودحل مشکلات آب شرب استان بوشهر در گرو تکمیل طرح‌های آبرسانی استشدت یافتن کمبود آب در استان فارس/ خیرین فعالیت‌های خود را به سمت آبرسانی سوق دهند

وی با توجه به پروژه خط انتقال آب سد شیرین دره گفت: پروژه‌ی خط انتقال آب سد شیرین دره به روستای کلانتر در حال اجرا است و با اتمام این پروژه بخش زیادی از مشکلات مردم شریف این منطقه برطرف خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اجرای شبکه انتقال آب لوله‌کشی در روستاها، گفت: با توجه به اینکه شبکه انتقال آب لوله‌کشی در روستاها به اتمام رسیده، باید خط انتقال و اتصال آب با تسریع انجام شود تا مردم از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/314/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حل مشکلات آب شرب مانه و سملقان انتقال آب بخش مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴ هزار و ۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره‌سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

محمد فرهاد امروز شنبه ۸ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در قالب ۳۴ باب مخزن در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان، ایجاد شد.

وی افزود: همچنین در قالب این طرح، تاکنون ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲۰ باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه و بهسازی ۴ دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت‌زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان و برای ۱۶۹ روستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در حال حاضر ۴۸.۶ درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از ۸۰ درصد به ۸۶ درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای ۱۲۰ روستای دیگر استان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی