Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهارداشت: در ساعت 22:14 مورخه پانزدهم تیرماه در پی اعلام قتل مسلحانه یکی  از مأموران جان برکف پلیس راهور استان توسط چند سارق مسلح در بلوار "معلم" زاهدان، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد این مأمور جان برکف پلیس استان با خودروی شخصی خود در مسیر برگشت به منزلش بوده که با نیتی انسان دوستانه سه جوان را که کنار خیابان منتظر خودرو بودند برای رساندن به مقصدشان سوار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سه جوان در مسیر با تهدید کلت کمری قصد سرقت خودروی شخصی این مأمور پرتلاش پلیس استان را داشته‌اند که پس از رو به رو شدن با مقاومت وی با شلیک دو گلوله او را به قتل رسانده و پیکر بی‌جانش را کنار خیابان رها و خودرویش را سرقت می‌کنند و لحظاتی بعد خودروی مسروقه را در مسیر یکی از روستاهای اطراف زاهدان واژگون کرده و از صحنه متواری می‌شوند.

سردار طاهری بیان کرد: بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان مامور شناسایی و دستگیری سریع قاتلان شدند که در نهایت با تلاش بی‌وقفه پلیس، هر سه نفر عاملان این جنایت که سه جوان 21، 22 و 25 ساله بودند شناسایی شده و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان در یکی از محلات حاشیه شهرستان زاهدان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اقرار به جنایت ارتکابی در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت مسلحانه خودرو، تلفن همراه و اموال شهروندان در سطح معابر عمومی شهرستان  زاهدان اقرار کرده‌اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس استان در مقابله با سارقان و افراد قانون‌شکنی که قصد دست درازی به اموال مردم و برهم زدن امنیت عمومی را دارند تأکید و ابراز امیدواری کرد افراد جانی دستگیر شده با اقدام مقتدارانه دستگاه قضایی استان هرچه سریعتر محاکمه و به سزای جنایت ارتکابی خود برسند.

منبع: تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: زاهدان قتل مامور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که براثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229495 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق