Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال مردان ایران از روز ۲۰ تیرماه در محل تالار هندبال فدراسیون آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس؛ «شاهو نصرتی» هندبالیست لژیونر کردستانی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی بزرگسالان به مرحله جدید اردوی آمادگی ملی پوشان فراخوانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی خاطرنشان کرد: ۲۴ ملی پوش تیم هندبال بزرگسالان کشورمان تمرینات آمادگی خود را تا روز ۲۷ تیرماه زیر نظر «وسلین وجویچ» سرمربی تیم انجام خواهند کرد.

کد خبر 5536123

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج هندبال ورزش و جوانان کردستان حامد جولایی عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف اردبیل خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور

تیم هندبال فتح نماینده قم در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور که مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها رسیده بود با کسب نتایج ضعیف از صعود به لیگ دسته اول بازماند.
تیم هندبال فتح در دیدار اول به مصاف پارس پویان بهبان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست داد. در دیدار دوم بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به تیم نجف‌آباد واگذار کرد؛ و در دیدار پایانی نیز در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ برابر تیم کات شاهرود شکست را متحمل شد.
لازم به ذکر است؛ چهار تیم کات نوین شاهرود و فتح قم از منطقه شمال و پارس پویان سوزیانا بهبهان و نجف‌آباد از منطقه جنوب به مرحله نهایی رسیده بودند تا تکلیف تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند