Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: روند فزاینده موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان ادامه دارد و در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی بیش از ۷ برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا- حبیب غزنوی در جلسه ستاد بحران کرونا افزود: در هفته منتهی به روز گذشته (دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱)  تعداد موارد مثبتی که در سیستان و بلوچستان شناسایی شده  ۲۰۳ مورد بود و این در حالی است که تعداد موارد مثبت در هفته‌ قبل از آن تنها ۳۰ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تزریق  دُز یادآور واکسن کرونا را مهمترین اقدام برای کاهش سرعت پیشرفت همه گیری کرونا عنوان کرد و افزود: خوشبختانه به موقع متوجه شروع روند موج جدید شده‌ایم و هنوز چند روزی برای افزایش پوشش دُز یادآور واکسن کرونا فرصت داریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان استفاده از ماسک، بویژه در فضاهای بسته را از دیگر راهکارهای پیشگیری از ابتلا عنوان کرد و گفت: سیاست اعلام شده ستاد کرونا عدم اعمال محدودیت های اجتماعی است و اگر بتوانیم با استقبال از واکسن، ترویج مجدد استفاده از ماسک و جداسازی به موقع افراد علامت دار از دیگر افراد جامعه سرعت شیوع ویروس در جامعه را کم کنیم، نیازی به اعمال این محدودیت ها وجود ندارد و شاهد بروز مشکلات متعدد ناشی از این محدودیت ها برای مردم نخواهیم بود.

وی به بیان اهمیت اطلاع رسانی گسترده از راه های پیشگیری بیماری و ترغیب عموم مردم به تزریق دز یادآور واکسن پرداخت و اظهارداشت: مهمترین وظیفه حوزه بهداشت کاهش سرعت ابتلائات جدید است تا خدای ناکرده تعداد بیماران نیازمند بستری از ظرفیت مراکز درمانی بیشتر نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان تعداد موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ماما اولین نوازشگر جسم پاک نوزاد است
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها