Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم وداع با شهیدان مدافع وطن مرتضی کریم زاده و ابوالفضل هیبتی در ستاد فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، با حضور جمع زیادی از همرزمان، نیرو‌های نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در ادامه پیکرشهیدان مدافع وطن ابوالفضل هیبتی و مرتضی کریم‌زاده از میدان ۱۲ محرم تا امام زادگان دو معصوم شهرکرد تشییع و پس از آن در شهرستان فارسان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرباز وظیفه شهید ابوالفضل هیبتی ابوالفضل هیبتی از اهالی گوجان است، گروهبان یکم شهید مرتضی کریم‌زاده هم از اهالی مصطفی آباد است.

۱۴۰۱ بود که در پی اعلام یک مورد آدم ربایی در یکی از استان‌های همجوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور باخودرو به استان، به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگان گیر، تیم‌های گشتی در محور‌های مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر شدند.

بیشتر بخوانید

شهادت دو مامور نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری هنگام درگیری با گروگانگیر مسلح

به محض روئیت خودرو گروگان گیر، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست داده، ولی راننده با بی توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرده که درحین تیراندازی گروهبان یکم کریم زاده و سرباز وظیفه هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

در ادامه با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و طی تعقیب و گریز گروگانگیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم وداع با شهیدان مدافع وطن تشییع کریم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی