Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر از آغاز ثبت نام بدون کنکور متقاضیان تحصیل در پردیس بین المللی کیش این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی مهر ۱۴۰۱ در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایران اکونومیست، یوسف رفیعی گفت: هدف از راه اندازی این رشته های تحصیلی، ایجاد بستر و فرصتی مناسب برای بهره برداری مدیران صنعتی و دولتی و کارشناسان شاغل، از آموزش در دوره های کارشناسی ارشد کاربردی است؛ به نحوی که برگزاری کلاس‌های درس این دوره ها به صورت فشرده برنامه ریزی و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط عادی و غیر پاندمی کرونا؛ در هر نیمسال تحصیلی برای دوره‌های حضوری فقط پنج بار حضور در پردیس بین المللی کیش و برای دوره‌های مجازی سه بار حضور لازم است که به این ترتیب با برنامه ریزی صورت گرفته دانشجویان و کارشناسان و افراد خبره حاضر در صنایع و سازمان های مختلف می توانند از برنامه های آموزشی رشته های تحصیلی ارایه شده در این پردیس بهره مند شوند.

رفیعی ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه در این پردیس، توسعه برنامه های مربوط به نوآوری و فناوری و فعالیت های بین المللی است که با توجه به راه اندازی مرکز نوآوری این پردیس در جزیره کیش می تواند پذیرای هسته های نوآور و فناور، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان حوزه های مختلف باشد. ضمن آنکه تلاش می شود با ارتباط بیشتر و انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادهای مختلف با صنایع تخصصی، برگزاری رویدادهای مختلف علمی، صنعتی و بین المللی نیز  با توجه به زیرساخت های موجود در جزیره کیش گسترش یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی یادآور شد: این پردیس از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته های مدیریت کسب و کار (MBA) در گرایش‌های بازاریابی و مالی، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT) گرایش تجارت الکترونیک و مهندسی عمران و مدیریت ساخت آغاز کرد. آموزش در این دوره ها به دو شیوه حضوری و الکترونیکی (مجازی) است و نحوه پذیرش متقاضیان بدون کنکور و از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه حضوری است.

رفیعی تاکید کرد: پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیر آماده عقد قرارداد ارایه دوره‌های آموزشی رسمی و کوتاه مدت به صورت گروهی برای متقاضیان ارگان ها و سازمان ها با در نظر گرفتن تسهیلات خاص است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس kish.aut.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۶۴۵۴۵۴۰۲- ۶۴۵۴۵۴۰۶ -۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ تماس بگیرند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، کیش ، سازمان ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر کیش سازمان ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر پردیس بین المللی کیش دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر این موزه که در محوطه‌ی طبقه هم‌کف دانشگاه افتتاح شد، شامل گنجینه‌ای ارزشمند از آثار، قطعات، ابزارآلات، تصاویر و سایر اقلام مرتبط با فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه که جنبه تاریخی و هویتی دارد، در معرض دید دانشگاهیان قرار گرفته است.

علاوه بر افتتاح موزه و بازدید معاون رییس جمهور و هیات همراه از دانشگاه، طی نشستی یک توافق نامه همکاری نیز به امضای طرفین رسید.

در آیین امضای توافق‌نامه همکاری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر و افتتاح موزه این دانشگاه، روح االه دهقانی معاون علمی رییس جمهور با تاکید بر حمایت از استادان محور و الگو در تربیت دانشجویان توانمند، نوآور و اثرگذار گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده در دانشگاه‌ها که به واسطه اشتغال استادان دانشگاه به آموزش، فعالیت های فناورانه و تولید علم تا حدی به فراموشی سپرده شده، موضوع شاگردپروری است. بیشتر استادان دانشگاه‌های مطرح و فنی کشور، غالبا سرگرم تولید علم و توسعه فناوری بوده و کمتر روی پرورش، تربیت و بالندگی شخصیت و هویت دانشجویان تمرکز داشته‌اند.

وی افزود: این در حالی است که استادانی داریم که از توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی در تربیت و رشد دهی دانشجویانی که آینده‌ساز کشور شوند، برخوردارند.

رییس بنیاد ملی نخبگان افزود: معاونت علمی ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان از استادانی که در کنار کار علمی خود، شاگردپروری می کنند و برای دانشجویان وقت می گذارند، حمایت می‌کند.

دهقانی فیروزآبادی با تاکید بر اینکه نیاز مبرم امروز عرصه آموزش عالی کشور وجود استادان الگو و محور است، افزود: استادان الگو و پرورش دهنده، می‌توانند هویت‌بخش دانشجوی ما باشند و اتصال تاریخی دانشجویان با ظرفیت‌ها و هویتشان را برقرار کنند. این جنس استادان می‌توانند آگاهی لازم را درمورد گذشته، پیشینه و وضعیت کشور به دانشجویان بدهند و به واسطه این پرورش و آگاهی بخشی، امید و انگیزه را در نیروی انسانی دانش آموخته گسترش و تسری بدهند.

وی تصریح کرد: معاونت علمی ریاست جمهوری با همین رویکرد و در قالب یک طرح غیر فراخوانی که از ۶ ماه قبل آغاز شد، روند شناسایی ۱۱۰ استاد شاگردپرور را در قالب کمیته‌های نخبه محور که بیشتر متشکل از دانشجویانی هستند که با بنیاد ملی نخبگان در ارتباط هستند و شناخت خوبی روی این جنس استادان دارند، آغاز کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به تقدیر از استادان برگزیده همزمان با سالروز گرامیداشت معلم اشاره کرد و افزود: این ۱۱۰ استاد شناسایی شده اند که همزمان با روز گرامیداشت معلم (دوازدهم اردیبهشت ماه)، طی مراسمی تقدیر می شوند و یک جایزه پژوهشی ۱۰ میلیارد ریالی شامل هدیه نقدی تا اعتبار استفاده از خدمات به شکل دلخواه به ایشان اعطا می شود و از استادان برگزیده، ثبت تجربه و خاطره نگاری می شود.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه این طرح به صورت سالیانه اجرا می شود و از این تعداد، ۱۰ استاد برتر از گرنت تشویقی برخوردار می شوند، افزود: امیدواریم اجرای این طرح به ایجاد انگیزه در استادانی که به موضوع شاگردپروری اهمیت می‌دهند کمک کند و زمینه برای تربیت نخبگان و افراد توانمند که در توسعه علمی و فناورانه مجدانه کار می کنند اثرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش راهبردی و دستاوردهای ارزنده دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ابتدای تاسیس تاکنون اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در مقاطع گوناگون کشور افتخار آفرین بوده و چه قبل از انقلاب و چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن نقش مهمی در سازندگی و توسعه امروز کشور ایفا کرده است.

کد خبر 6092341

دیگر خبرها

  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی