Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،بیش از نیمی از مصرف کنندگان آمریکایی که در نظرسنجی شعبه نیویورک بانک مرکزی شرکت کردند، اعلام کرده‌اند که وضعیت مالی خانوادگی آن‌ها نسبت به سال گذشته بدتر شده است و تقریباً نیمی از آن‌ها انتظار دارند این وضعیت در سال آینده بدتر شود.

به نقل از اسپوتنیک، شعبه نیویورک بانک مرکزی آمریکا در نظرسنجی ژوئن ۲۰۲۲ خود در مورد انتظارات مصرف کنندگان اعلام کرد که انتظارات در مورد وضعیت مالی فعلی خانوارها در مقایسه با یک سال قبل در ماه ژوئن بدتر شده و تعداد بیشتری از پاسخ دهندگان گزارش دادند که وضعیت مالی بدتری نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی اضافه شده است: شرکت کنندگان در این نظرسنجی همچنین نسبت به وضعیت مالی خانواده خود در سال پیش رو بدبینی بیشتری داشتند و تعداد کمتری از پاسخ دهندگان انتظار داشتند که وضعیت مالی آن‌ها در سال آینده بهبود یابد.

روز گذشته اقتصاددان برجسته آمریکایی ضمن هشدار نسبت به اینکه تورم بی‌سابقه در این کشور ادامه‌دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: به زودی و با افزایش نرخ تورم، درصد بالایی از درآمد اقشار ضعیف از جمله کارگران با حقوق کم در آمریکا تنها صرف تامین نیازهای اساسی آن‌ها می‌شود.

«ادوارد یاردنی» رئیس موسسه تحقیقاتی یاردنی در گفت‌ وگویی با شبکه خبری فاکس نیوز اعلام کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های جدید از وضعیت اقتصادی در آمریکا، اقشار کم درآمد جامعه که بیشترین فشار اقتصادی در این کشور را متحمل می‌شوند، در آینده نزدیک به ناچار تقریبا همه درآمد خود را برای رفع نیازهای اساسی مانند غذا، سوخت و مسکن هزینه می‌کنند.

به گفته یاردنی انتظار می‌رود که شاخص قیمت مصرف‌کننده در آمریکا (CPI) در مقایسه با پیش‌بینی‌های قبلی با ۰.۲ درصد رشد از ۸.۶ درصد به ۸.۸ درصد افزایش پیدا کند. بالاترین نرخ تورم در قیمت مواد غذایی و انرژی و به میزان ۱.۱ درصد خواهد بود

با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره در ماه نوامبر، درحالی که دموکرات‌ها تلاش می‌کنند نظر رای دهندگان را از مسائلی همچون تورم و افزایش قیمت بنزین منحرف کنند نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که آنها در این موضوع شکست خورده‌اند و بحران اقتصادی همچنان دغدغه اصلی آمریکایی‌ها است.

مشاغل خرد در آمریکا تحت تأثیر سطح بالای تورم دائمی قرار گرفته‌اند، به‌طوری‌که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در شرایطی که اقتصاد این کشور به شکل فزاینده‌ای به سمت رکود و تورم پیش می‌رود، این مشاغل باید در کوتاه مدت با تورم افسار گریخته دست و پنجه نرم کنند.


انتهای پیام/



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وضعیت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«فضل‌الله رنجبر» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

- شناختی از ترکیب منتخبین فعلی ندارم و نگاهم صرفاً خدمت به مردم است.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

در مجلس دوازدهم وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال، تورم و مبارزه با فقر و آسیب اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون عمران و یا امنیت ملی و سیاست خارجی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

نرخ بالای فلاکت، مشکل بیکاری و تورم و آسیب‌های اجتماعی / ‏‬ بهترین راهکار برای حل این مشکلات هم افزایی بین مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و تاثیرگزاران در استان است که باید برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری در استان و بهبود فضای کسب و کار در کنار امنیت سرمایه گزاری و کاهش هزینه‌های تولید و حجم واسطه‌ها انجام شود و همچنین بهبود سیستم توزیع و نظارت از ذیگر لازمه‌های در کرمانشاه است.

استفاده از ظرفیت‌های خوب در استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مرز، گردشگری، و کشاورزی باید به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کرمانشاه برای برون رفت از مشکلات نیاز به یک نگاه ویژه ملی از سوی دولتمردان مرکز دارد؛ نمایندگان باید تلاش کنند تا این نگاه ویژه ملی به استانی که به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند، ایجاد شود.

برای آسیب‌های اجتماعی بهرتین راهکار بر اساس تجربه کاری ام تلاش برای ردیف اعتباری ویژه و اختصاصی در قانون بودجه سالیانه کشور است؛ همچنین استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و جهادی و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و نیروهای متخصص حوزه فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جهت اجرای طرح‌های مناسب در محلات جامعه هدف است.

کد خبر 6081582

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • کلاف سردرگم تعیین دستمزد کارگری (پادکست)
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟