Web Analytics Made Easy - Statcounter

خورشیدی گفت: از این تعداد اظهارنامه، مالیات ۴۲ هزار نفر آن‌ها (۵۹ درصد)، صفر محاسبه شده است.

او می گوید: در حال حاضر ۷۱ هزار اظهار نامه اخذ شده است که ۵۹ هزار از موارد دریافتی بر اساس توافق با اصناف بوده که بر این اساس تاکنون حدود ۸۴ درصد اظهار نامه‌ها بر اساس توافق بوده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد گفت: شائبه‌هایی که در خصوص افزایش بی رویه مالیات‌ها بین عموم مردم به وجود آمده بود با توجه به اظهار نامه‌های مالیاتی مشخص شد که افزایشی در خصوص دریافت مالیات نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او در بحث خانه‌های خالی هم اتفاقات خوبی در شرف انجام است و با توجه به اطلاعاتی که در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است، قرار بر این شد که تا پایان تیرماه مطالبه مالیات از صاحبان خانه‌های خالی اتفاق بیافتد و به صاحبان خانه‌های خالی اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد گفت: معافیت حقوق شاغلان شرکت‌های دانش بنیان، معافیت پرداخت مالیات در خصوص اعتبارات دولتی پرداخت شده به شرکت‌های دانش از مزایای در نظر گرفته شده برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است.

خورشیدی، درخصوص مبارزه با فرار مالیاتی در استان یزد گفت: ۴۵۰ مورد فرار مالیاتی از طریق سامانه سوت زنی اطلاع داده شده است.

اصناف استان یزد بعد از یک سال کاری، در خرداد سال بعد اظهار نامه مالیاتی را تکمیل خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اظهارنامه مالیاتی شرکت های دانش بنیان اظهار نامه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

همتی افزود: حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع ازمالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

وی نوشت: در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند. 

همتی به مسئولان توصیه کرد: بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد