Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در حاشیه صحن امروز شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حادثه سقوط دختر چهار ساله در چاه حادثه تلخی بود اما این منطقه بوستان نبوده و در رمپ و لوپ یک بزرگراره واقع شده است.

وی افزود: جایی پیش بینی نشده که مردم در این محل استراحت کنند و فصای سبز بین بزرگراهی است که محل خطرناکی برای پیاده شدن افراد نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: این منطقه با چمن پوشیده شده و مشخص نیست که محل قنات بوده است. عمق این چاه بر اساس بررسی سازمان آتش‌نشانی ۳۰ متر بوده و این محل در دهه ۷۰ ساخته شده و متعلق به امروز نیست.

وی ادامه داد: ریزش قنات باعث شده این کودک چهارساله سقوط کند و جان خود را از دست دهد. در مورد این رمپ که قابل مشاهده نبوده نمی دانیم مسئولیت بر عهده کیست.

چمران با اشاره به بازداشت شهردار منطقه ۱۵ تهران، تصریح کرد: به دلیل فضاسازی عجیب و غریب، این اتفاق افتاده و نمی‌دانیم چرا شهردار منطقه ۱۵ بازداشت شده است. قوه قضاییه باید تصمیم بگیرد اما نهایت آن، این نیست. فضاسازی‌های رسانه‌ای به پایان می‌رسد و نظرات نهایی اعلام خواهد شد.

وی افزود: این حادثه پیش‌بینی نشده و غیرقابل منتظره بوده است. چون این رمپ حتی جایی برای راه رفتن نبوده، انتظار این حادثه نمی‌رفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به موضوع شورایاری‌ها اشاره کرد و افزود: شورایاری ها به اعتقاد من قانونی هستند اما با مدیریت محله متفاوت است.

وی بیان داشت: انتخابات شورایاری‌ها محلی بوده و بر اساس قانون اساسی، شورای محل قانونی به شمار می‌رود. ما می‌توانیم انتخابات محلی و قانونی برگزار کنیم که در این رابطه نامه‌ای به قوه قضاییه ارسال و درخواست کردیم که در خصوص این مساله تدبیری اندیشیده شود.

چمران گفت: مردم همان محل نه به عنوان انتخابات سراسری بلکه در انتخابات محلی می توانند معتمد محله خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر سقوط چاه شورایاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد