Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌‌مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ورزشگاه تختی انزلی و پوریای ولی تالش تا ۲۰ مرداد و آغاز رقابت‌های لیگ برتر تکمیلی می‌شود. - اخبار استانها -

جهانبخش آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، درباره میزان اعتبارات تخصیص یافته برای پیش‌برد پروژه‌های عمرانی ورزشی گیلان اظهار داشت: در سفر استانی رییس جمهور به گیلان اعتبارات بسیار خوبی برای پروژه‌های ورزشی شهرهای مختلف استان گیلان از سوی نمایندگان مجلس تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی شهرهای مختلف و همچنین ورزشگاه آستارا، تالش، رشت، انزلی، املش و لاهیجان اختصاص یافت تصریح کرد: در مجموع 136 میلیارد تومان برای این بخش اختصاص یافت.

آرمان با اشاره به میزان جذب اعتبارات اختصاص یافته ابراز داشت: با پیگیری‌های استاندار، نمایندگان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان از میزان اعتبار اختصاص یافته 37 میلیارد تومان تاکنون جذب شده و مراحل فعالیت‌های عمرانی پروژه‌های مشخص شده در حال انجام است.

اجرای هفته‌های فرهنگ و هنر در شهرهای مختلف گیلان پس از 8 سال تعطیلی50 جشنواره ورزش‌های بومی محلی در استان گیلان برگزار می‌شودظرفیت بالای گیلان در درمان ناباروری/ ضرورت برنامه‌ریزی برای حل چالش «پیری جمعیت»

وی خاطرنشان کرد: همچنین از 37 میلیارد تومان 8 میلیارد تومان برای انجام مراحل عمرانی ورزشگاه تالش و انزلی توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اختصاص داده شده و مابقی پروژه‌ها از طریق اعتبارات استانی و پیمانکاران استانی انجام می‌شود.

آرمان با بیان اینکه اعتبارات تکمیل ورزشگاه انزلی 30 میلیارد تومان است که تاکنون 5 میلیارد تومان آن جذب شده گفت: اگر بنا بود اعتبار تکمیل ورزشگاه از این محل تأمین می‌شد زمان‌بر بود از این رو با هماهنگی استاندار و نمایندگان پروژه انزلی و همچنین تالش به پیمانکاری مجرب تحویل داده شد و عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوع، پیمانکار بدون دریافت پول و ابلاغ اعتبار با هماهنگی استاندار، نمایندگان و اداره‌کل ورزش و جوانان پروژه‌ها را آغاز کرده و برای هر کدام از ورزشگاه‌ها 4 اکیپ شبانه‌روز مشغول کارند تا این دو ورزشگاه تا 20 مردادماه و آغاز رقابت‌های لیگ برتر تکمیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از افتتاح 15 طرح عمرانی ورزش در گیلان خبر داد و با بیان اینکه 15 طرح عمرانی ورزشی تا پایان امسال در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد افزود: احتمالاً 15 طرح مذکور در هفته دولت افتتاح و با افتتاح این 15 طرح 0.03 به سرانه فضای ورزشی استان  افزوده می‌شود.

آرمان با بیان اینکه به جهت پایین بودن سرانه فضای ورزشی استان گیلان بیشترین تمرکز ما اکنون پیش‌برد پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش استان است گفت: 7 استخر شنا در آستارا، لاهیجان، سیاهکل، صومعه‌سرا، فومن، رشت و انزلی در ایام شیوع کرونا تعطیل بود که هفته گذشته با یک و نیم میلیارد تومان اعتبار مجدداً آغاز به کار کردند.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه‌‌های عمرانی جذب شده و اهتمام داریم تا اعتبارات بیشتری برای این بخش جذب شود عنوان کرد: از محل اعتبارات 0.27% مالیات بر ارزش افزوده امسال 60 میلیارد تومان برای ورزش اختصاص داده شده که تاکنون 21 میلیارد تومان آن برای استان جذب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه این میزان جذب اعتبار نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است اذعان داشت: در بخش اعتبارات جاری کارکنان نیز با رایزنی‌های انجام شده امسال اعتبارات برای نخستین بار 3 میلیارد تومان افزایش یافت و تلاش داریم تا این روند ادامه یابد.

آرمان با بیان اینکه میزان دریافتی کارکنان در حوزه ورزش جزو پایین‌ترین دریافتی در بین دستگاه‌ها است افزود: گیلان علاوه بر کمبود سرانه فضای ورزشی در حوزه معیشت کارکنان حوزه ورزش نیز در سطح پایینی قرار دارد و به دنبال افزایش اعتبارات این حوزه هستیم تا کارکنان در این شرایط بتوانند بدون دغدغه برای توسعه ورزش گام بردارند.

انتهای پیام/614/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه های فوتبال ایران ورزشگاه های فوتبال ایران مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان میلیارد تومان اختصاص یافت عمرانی ورزش پروژه ها جذب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنج‌کاری در گیلان

دیگر خبرها

  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور