Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:03:03 GMT

مسابقه فوتبال جام مهربانی در شهریار برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۷۰۸۰

مسابقه فوتبال جام مهربانی در شهریار برگزار می شود

مجید هاشملو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر یکشنبه ۲۶ تیر همزمان با عید غدیر خم مسابقه فوتبال میان تیم منتخب شورا و شهرداری و تیم سندرم داون برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سندرم داوون یک بیماری اختلال ژنتیکی است و مبتلایان به آن هیچ تفاوت خاصی نسبت به دیگر افراد ندارند یادآورشد: در قالب این مسابقه قصد داریم تا نشان دهیم که تفاوت های فیزیکی و ظاهری نمی تواند مانع از حضور و فعالیت کودکان سندرم داون در جامعه و تمرین های ورزشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشملو اظهارداشت: بناست این کودکان در قالب یک تیم واحد به بازی در مقابل تیم شهرداری بپردازند تا در حاشیه این بازی به جامعه القا شود که این کودکان مشکلی برای زندگی عادی ندارند.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به برگزاری همایشی در روزهای پایانی تیر سال جاری برای ورزشکاران معلول و جانباز این شهریار گفت: قصد داریم تا در کنار ایجاد فضای مفرح و شاد برای این ورزشکاران، از خانواده های آنان نیز که با علم به معلولیت فرزندان خود، زمینه حضور آنان در فضاهای ورزشی را فراهم کردند تقدیر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار تنها کانون جانبازان و معلولین غرب استان تهران و جنوب و شرق البرز دارد و تیم های دو میدانی، بوچی، والیبال نشسته، وزنه برداری و شطرنج در آن فعال هستند و حتی ورزشکارانی از نقاط مختلف مانند رباط کریم و کرج برای حضور در این تیم ها به شهریار می آیند.

برچسب‌ها فوتبال سندرم داون شهرستان شهریار استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سندرم داون شهرستان شهریار فوتبال سندرم داون شهرستان شهریار استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال