Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه شب فینال سومین دوره مسابقات جام امام رضا (ع) دهستان چهارطاق بخش خیرگو با حضور ۱۸ تیم از شهرستان‌های لامرد، خنج، قیر و کارزین، بخش مرکزی گراش، بخش بیرم، چاهورز، بخش خیرگو و علامرودشت با حضور تنی چند از مسؤلین محلی در مجتمع فرهنگی ورزشی حاج اسماعیل ازکات چهارطاق برگزار شد.

افتتاحیه سومین دوره مسابقات جام امام رضا (ع) دهستان چهارطاق سوم تیرماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رده بندی این دوره از مسابقات، ارتش سرخ سده خنج و تیم شهید جعفری بیرم به مصاف هم رفتند که تیم ارتش سرخ سده خنج سوم شد، و تیم مهرگان چهارطاق و امید شیخ عامر نیز به فینال راه یافتند.

تیم منتخب مسابقات، دروازه بان امید شفا از تیم مهرگان چهارطاق، محمد جعفری از تیم شهید جعفری بیرم، محمد زمان زمانی و محمدامین نقوی از تیم ارتش سده خنج و همچنین شهریار ایار از تیم امید شیخ عامر می‌باشد.

بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات ابراهیم ابراهیمی از تیم برق علامرودشت، و پدیده این دوره از مسابقات سیدعلیرضا حسینی از تیم شهید رضایی خیرگو، آقای گل این دروه از مسابقات شهرام ایار از تیم امید شیخ عامر و فنی‌ترین بازیکن مسابقات محمدامین نقوی از ارتش سرخ سده شدند.

تیم اتحاد خره هم موفق به کسب جام اخلاق این دوره از مسابقات شد. در شب پایانی مسابقات تیم ارتش سرخ سده خنج با برتری مقابل تیم شهید جعفری بیرم به مقام سوم، و همچنین تیم مهرگان چهارطاق با برتری ۴ بر ۲ مقابل امید شیخ عامر مقام اول را کسب کرد.

کد خبر 5536283

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد فوتبال ورزش عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف اردبیل خراسان رضوی مشهد دوره از مسابقات تیم شهید سده خنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد