Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق ۱۷ ساله‌ای که هنگام سرقت، کتف راننده خودرو ۲۰۶ را مجروح کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، شنبه هجدهم تیر ماه جاری، رسیدگی به پرونده  ضرب و جرح راننده پژو ۲۰۶ در خیابان ستارخان از سوی یک پسر ۱۷ ساله در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه ۲۹ (ویژه نوجوانان) و کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات ابتدایی نشان داد، بامداد جمعه هفدهم تیر ماه جاری، ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در حال گشت‌زنی بودند که درگیری ۲ سرنشین موتورسیکلت با راننده پژو ۲۰۶ را در خیابان ستارخان مشاهده کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

 متهمان پس از مشاهده گشت نیروی انتظامی با موتورسیکلت متواری شدند که ماموران در یک تعقیب و گریز طولانی، موفق به توقف موتورسیکلت متهمان شدند و پسر نوجوان را دستگیر کردند؛ این در حالی بود که یکی از متهمان  از چنگال ماموران پلیس گریخت.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سرنشینان موتورسیکلت در خیابان ستارخان اقدام به سرقت تلفن همراه راننده پژو ۲۰۶ کردند که متهم ۱۷ ساله پس مشاهده مقاومت از سوی راننده خودرو، وی را هدف ضربات چاقو از ناحیه کتف قرار داده است.

همچنین متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم ضرب و جرح راننده خودرو با سلاح سرد و اقدام به سرقت تلفن همراه با کمک همدستش از راننده خودرو ۲۰۶ در خیابان ستارخان اعتراف کرد.

با دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۲۹  متهم برای سیرمراحل قانونی تحویل کانون اصلاح تربیت شد و تحقیقات درخصوص متهم دیگر پرونده که متواری است توسط کارآگاهان پایگاها دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اخبار حوادث حوادث سرقت سارق چاقوکشی چاقو تهران پلیس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت خیابان ستارخان ۱۷ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: پارک خودرو در حاشیه خیابان اگرچه امروز یک تصویر آشنا برای همه شهروندان است، اما روزگاری در تهران رسم بود که رانندگان خودروهای خود را درست در وسط خیابان پارک کنند. این تصویر جالب از خیابان سعدی تهران به سمت میدان مخبرالدوله که در دهه ۳۰ ثبت شده است، قوانین شهری متفاوت آن روزگار را نشان می‌دهد. همان روزها که اگرچه شمار خودروها بسیار کمتر بود اما رانندگان باید برخلاف قوانین فعلی، خودروهای خود را در وسط خیابان پارک می‌کنند. موضوعی که اگرچه امروز هم در برخی معابر تهران مشاهده می‌شود اما علت آن کمبود جای پارک حاشیه‌ای است.

کد خبر 848303 برچسب‌ها هویت شهری همشهری محله خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس تاریخ عمومی ایران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها