Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی بهادری جهرمی در آغاز نشست خبری هفتگی خود با اشاره به وضعیت کشور از جهت  شیوع مجدد کرونا، گفت: خواهش من از هم‌میهنان این است که برای حفظ سلامت عمومی استانداردهای بهداشتی را جدی‌تر بگیریم و برای تزریق دز بعدی واکسن هم اقدام کنیم. تدابیر لازم برای پیشگیری از تأثیر آفرینی بیشتر این شیوع مجدد هم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت دخالتی در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ندارد

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره برخی شایعات در زمینه دخالت دولت برای انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: دولت دخالتی در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ندارد. پیروزی تیم‌ملی در جام جهانی متعلق به همه مردم است. فدراسیون فوتبال به عنوان متولی، درخواست‌هایی برای حمایت از تیم ملی فوتبال به خصوص در پشتیبانی برای اردوهای تدارکاتی و برخی مسائل مالی و اجرایی داشته است که صرفا در سطح حمایت از تصمیم‌های فنی و کارشناسی فدراسیون و تیم بوده، دولت هم اعلام آمادگی کرد و جلساتی به این منظور بین فدراسیون و وزارت ورزش برگزار شد.

بهادری جهرمی یادآور شد: وزیر ورزش در اردوی تیم ملی حاضر شدند و در جلسه‌ای با حضور معاون اول گزارش این دیدارها را هم ارائه کردند. دولت برای حمایت از تصمیمات فنی فدراسیون اعلام آمادگی کرده و تاکید داشته است که در هیچ یک از تصمیمات فنی فدراسیون و تیم ملی دخالت نمی‌کند، اما آماده حمایت از این تصمیمات است.  طبیعتاً تصمیم‌های فنی بر عهده فدراسیون فوتبال است.

کد خبر 689913 منبع: ایسنا برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران كروناويروس علی بهادری جهرمی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران كروناويروس علی بهادری جهرمی سرمربی تیم ملی فوتبال بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد