Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تعامل سپاه و ناجا برای برقراری امنیت مطلوب در سطح استان خبر داد و گفت: سپاه و فرماندهی انتظامی در سال‌های اخیر همدلی و هم‌افزایی بیشتری داشته‌اند و به وضعیت مطلوب و بهتری دست پیدا کرده‌‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به از نقل پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، جلسه فصلی تعاملی سپاه صاحب الزمان (عج) و فرماندهی انتظامی استان با هدف هماهنگی و هم‌افزایی نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این  جلسه که با حضور سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) و جمعی از معاونان آنها برگزار شد، فرماندهان به تبادل نظر در خصوص نحوه تامین امنیت و کاهش جرائم استان پرداختند.

بر همین اساس سردار محمدرضا میرحیدری درخصوص به برگزاری جلسه فصلی تعاملی سپاه صاحب الزمان(عج) و فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: مهم‌ترین خواسته مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، حفظ آرامش جامعه و امنیت مردم است، بنابراین همه‌ نیروها باید زیر چتر ولایت سربازی کنیم.

وی افزود: سپاه صاحب الزمان(عج) و فرماندهی انتظامی استان در سال‌های اخیر همدلی و هم‌افزایی بیشتری داشته‌اند و به وضعیت مطلوب و بهتری دست پیدا کرده‌‌اند و این شرایط تاثیر خود را در همه سطوح گذاشته است و شاهد ترویج روحیه جهادی و تفکر بسیجی در حوزه انتظامی هستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: اعضای سپاه و نیروی انتظامی استان در اجرای ماموریت‌های خود همدلی و یک صدایی دارند؛ تلاش سپاه و نیروی انتظامی استان برای برقراری امنیت مطلوب و حفظ آرامش جامعه تاثیرگذار بوده؛ به گونه‌ای که طی 2 سال گذشته شاهد کاهش جرایم در سطح استان بودیم.

سردار میرحیدری با بیان اینکه طی 2 سال گذشته شاهد کاهش جرایم در سطح استان بودیم،  گفت: جوانان سرمایه اصلی نظم جمهوری اسلامی هستند و باید در آینده نظام را مدیریت کنند، بنابراین لازم است که با حکمت و عقلانیت به نحوی مدیریت کنیم که دشمنان نتوانند آنها را تسخیر کنند. در این راستا از دستگاه‌های فرهنگی می‌خواهیم که با همراهی سپاه و نیروی انتظامی استان، جوانان را به مسیر اصلی خود در جهت ارتقا سطح امنیت استان قرار دهند.

آماده‌باش صددرصدی نیروی انتظامی در مناطق زلزله‌زده/ برقراری امنیت کامل در تمام مناطق ‌دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بازوان ایجاد امنیت در جامعه هستندتقدیر دادستان کل کشور از سرعت نیروی انتظامی در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی

برگزاری نشست‌های تعاملی سپاه و نیروی انتظامی استان با هدف هماهنگی و هم‌افزایی

سردار مجتبی فدا در حاشیه نشست فصلی تعاملی سپاه صاحب الزمان(عج) و فرماندهی انتظامی استان درباره اهداف این جلسه گفت: نشست‌های تعاملی به منظور هماهنگی و هم‌افزایی میان فرماندهان انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف نشست‌های فصلی تعاملی سپاه صاحب الزمان(عج) و فرماندهی انتظامی استان انتقال تجربیات، افزایش سطح هماهنگی‌ها، توافقات دو جانبه و همچنین پیگیری موضوعات مرتبط است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در این نشست که با سردار محمدرضا میرحیدری و جمعی از معاونان ایشان برگزار شد، توافقات خوبی صورت گرفت تا منشاء خوبی برای آرامش، آسایش و امنیت بیشتر جامعه باشد.

انتهای پیام/170/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه و نیروی انتظامی استان فرماندهی انتظامی استان سپاه صاحب الزمان عج برقراری امنیت هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم