Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف کرمی درباره وضعیت تکواندو ایران حرف زده است

یوسف کرمی می گوید شرایط تکواندوی ایران خوب نیست.

به گزارش طرفداری، یوسف کرمی در حاشیه رونمایی از تندیس خود، اظهارداشت:

بعد از قبول پیشنهاد پاکستان خیلی‌ها می‌گفتند چرا پاکستان؟ دوست داشتم جایی مربیگری ملی را شروع کنم که تاثیر خوبی داشته باشم. در مدت زمان کم در پاکستان نتایج خوبی به دست آوردیم، برنز آسیا را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بچه‌ها لحظات آخر باختند اما مطمئن هستم پیشرفت می‌کنند.

دارنده مدال برنز المپیک در پاسخ به این سوال که چرا در کشور خودمان مربیگری نمی‌کنی، گفت:

من عضو کمیته فنی هستم اما باید شرایط مهیا باشد. دوست دارم اول از همه در کشور خودم باشم اما به شرطی که شرایط فراهم باشد یعنی بحث فنی، مالی و خیلی چیزها مانند جو حاکم بر تکواندو. احساس کردم الان نباشم بهتر است در حال حاضر الان شرایط خوب نیست‌. در مدت زمان کم نمی‌توان معجزه کرد و هر کسی مسئولیت بگیرد انتطار معجزه دارند. 

وی در خصوص اینکه چطور تکواندو می‌تواند به شرایط خوب برگردد، عنوان کرد:

کار سخت است، کشورها در حال پیشرفت هستند و برای رسیدن به جایگاه قبلی باید خیلی بیشتر از قبل تلاش کنیم. 

کرمی درباره اینکه امروز از سردیسش رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد:

کار پسندیده‌ای است، بحث‌های مالی گذرا هستند و از بین می‌روند اما بحث‌های معنوی ماندگار هستند. این کار نشان می‌دهد مسئولان قدردان قهرمانان هستند و برای کسانی که در آینده مدال‌آوری می‌کنند باعث انگیزه می‌شود.

اخبار داغ 

اگر نتایج دور اول تکرار شود؛ ایران و فرانسه، فینالیست های لیگ ملتهای والیبال! پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی پرسپولیس دنی آلوز: بارسلونا کار تیمی را کنار گذاشته است از نفس افتادن بازیکنان تاتنهام در تمرینات آنتونیو کونته / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوسف کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند:

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

دیگر خبرها

  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • کرم معجزه
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس