Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:33:17 GMT

کسی که نامزد ریاست می شود نباید دنبال امضا بگردد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۸۰۹۴

کسی که نامزد ریاست می شود نباید دنبال امضا بگردد

به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص تصمیمی که دیروز کمیته فنی گرفت و بر این اساس فدراسیون فوتبال باید به همکاری خود اسکوچیچ پایان دهد! گفت: در شرایطی که تیم ملی در بحران بود، یک فردی آمد حالا براساس دانش، شانس و هر چیزی که اسمش را می‌گذاریم، توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. آیا مزد او این می‌شود که برکنارش کنیم؟! من از اسکوچیچ دفاع نمی‌کنم، ولی انصاف مدیریتی کجا رفته است؟ اینکه بگوییم روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی یک فرد سنگین باشد چه معنی دارد؟ مگر ما می‌خواهیم نمایش اجرا کنیم؟ باید حداقل یک خاطره خوش در ذهن یک مربی خارجی بماند و همین فرد می‌تواند یک مبلغ در جاهای دیگر برای ما باشد نه اینکه رفتار غیرمنصفانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت رئیسه فدراسیون باید سعی کند مدبرانه نسبت به این موضوع قضاوت داشته باشد و صدمه‌ای در این مدت کوتاه به تیم ملی وارد نشود.

اودر این گفتگو یک بار دیگر به قانون فدراسیون فوتبال که نامزد ریاست فدراسیون فوتبال باید از سوی 5 عضو مجمع عمومی تایید شود؛ اعتراض کرد و گفت: بحث بر این است که رئیس باید پنج امضا مجمع داشته باشد. همواره در گذشته بنده تأکید داشتم که چنین امضاهایی معنی و مفهوم ندارد. یعنی کاندیدا باید دنبال افراد بگردد؟ این چه معنایی دارد؟ وقتی در اساسنامه قید شده که فرد باید سابقه ورزشی داشته باشد این بزرگترین شاخصه است. من چون دیروز تصمیم به ثبت‌نام گرفتم، فرصت گرفتن امضا را نداشتم، حتی آقای کامرانی‌فر هم اشاره کرد که 15 روز فرصت داریم تا امضا بگیریم. به ما گفتند سوابق ورزشی را هم مکتوب بیاوریم و همینطور برگه عدم سوءپیشینه را و تا زمانی که به پرونده‌ها رسیدگی شود ما فرصت داریم مدارک را تکمیل کنیم. اگر ما امضاها را دادیم که مشکلی نیست و اگر هم ندادیم مشخص است که یک قبیله و یک باند شکل گرفته که راه نفوذ را بسته است. منطقی نیست کسی که می‌خواهد کاندیدا شود دنبال امضای اعضای مجمع بگردد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند

با برگزاری نخستین نشست کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون تنیس رؤسای این کمیسیون‌ها مشخص و معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس؛ در کمیسیون داوران، سامان حسنی به‌عنوان رئیس این کمیسیون برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رأی اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

در کمیسیون مربیان، سید امیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رأی اعضا انتخاب شدند. 

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات‌الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند