Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروهای اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور در همکاری با بیمه سامان، بر مبنای تشخیص و میزان تردد بیمه گذار، بیمه بدنه می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین آنها، با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان فعالیت می کند و نوآوری، توسعه خدمات، بهبود و تقویت ارتباط بین مشتریان و شرکت را جزء رسالت خویش می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فعالیت‌های باشگاه مشتریان کرمان موتور که به منظور پای بندی به حفظ ارزش‌های مصرف‌کنندگان، جامعه و صنعت برنامه ‌ریزی و اجرا می شود، خدمت متفاوت و جدیدی با همکاری بیمه سامان برای مشتریان فراهم و ایجاد شده است.

براساس این گزارش، بسیاری از بیمه‌گذارانی که خودرو خود را بیمه بدنه می‌کنند و حق بیمه را به طور کامل پرداخت می‌ نمایند، شاید به اندازه 15 هزار کیلومتری که میزان متوسط بیمه‌ نامه بدنه برای یکسال است، از آن استفاده نمی‌ کنند.

به همین منظور، شرکت بیمه سامان محصولی را برای دارندگان محصولات کرمان موتور و عضو باشگاه مشتریان طراحی کرده است تا براساس تشخیص بیمه‌گذار مبنی بر تردد با خودرو در سه مسافت پنج، هشت و 12 هزار کیلومتر، حق بیمه متناسب با میزان استفاده از خودرو و نیاز خود را پرداخت کنند تا دارندگان محصولات کرمان موتور از این طریق هزینه کمتری به منظور دریافت بیمه‌ نامه بدنه خودرو خود متقبل شوند.

در این طرح و همکاری مشترک، اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور می توانند از طریق صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت باشگاه مشتریان با جزییات طرح آشنا شده و با کلیک بر روی دکمه «ثبت‌نام کنید» در سایت، به صفحه اختصاصی کرمان موتور در سایت بیمه سامان منتقل ‌شوند.

خاطرنشان می شود که دارندگان محصولات کرمان موتور با درخواست خرید بیمه پیمایشی سامان، ضمن بهره‌مندی از مزایای عمومی و اختصاصی طرح مورد اشاره، از پنج درصد تخفیف بیشتر، ویژه اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور بهره‌ مند خواهند شد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به باشگاه مشتریان کرمان موتور در نشانی https://club.kermanmotor.com مراجعه کنند.

تماشاخانه ببینید| جام جهانی 2022؛ اولین جام جهانی با چالش‌ نوشیدن الکل برای تماشاچیان ببینید| یک دامبو واقعی در پاکستان پیدا شد/ به جای فیل یک بز با گوش‌های دراز است فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باشگاه مشتریان کرمان موتور کرمان موتور بیمه سامان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان  در همایش فرمانداران استان کرمان  با تاکید برتثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی و صدور ۹۹/۷ درصد از اراضی ملی استان، در بخش صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی، شهری و روستایی و دستگاه‌های دولتی، بخشی از کار بر زمین مانده که متقاضی‌محور بودن و فرادستگاهی بودن حدنگاری عوامل عمده این مسئله هستند.

 هاشمی با اشاره به فراهم شدن امکان ارائه خدمات غیر حضوری و بر پایه هوش مصنوعی در سایه توسعه حدنگاری و صدور اسناد رسمی گفت: بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی  الکترونیک انجام و در حوزه استعلامات نیز به دلیل ایجاد دفتر الکترونیک در اسناد تک‌برگ، ۸۱ درصد استعلامات دادگاه‌ها و سایر مراجع ذی‌صلاح به صورت آنی و توسط هوش مصنوعی پاسخ داده می‌شود.

او با اشاره به نقش حدنگاری اراضی کشاورزی در تامین امنیت غذایی و شعار سال، به اولویت صدور اسناد اراضی کشاورزی در سال جاری اشاره و اضافه کرد: از مجموع ۵۴۳ هزار هکتار از اراضی تداخلی استان، تا کنون برای۲۱۱ هزار هکتار رفع تداخل صورت گرفته و برای برداشتن بار مالی تهیه نقشه از دوش کشاورزان استان، پارسال برای ۱۰۰ هزار از اراضی زراعی قرارداد نقشه‌برداری منعقد شده و برای باقیمانده اراضی نیز اعتبار ویژه‌ای برای استان کرمان از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان همچنین با اشاره به وجود مشکلات ثبتی قدیمی و سابقه‌دار در برخی شهرستان‌ها گفت: مقرر شد کمیته حل معضلات ثبتی با هدف شناسایی مشکلات ثبتی، در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تشکیل تا پس از شناسایی و احصاء معضلات ثبتی ریشه‌دار که حل آن نیازمند هم‌افزایی چندین دستگاه است، موارد حسب مورد در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان و یا شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان برای اتخاذ راهکار مطرح شود.

دیگر خبرها

  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی