Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بعد از حذف ارز ترجیحی قرار بود دولت دو ماه یارانه جدید  ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت کند و بعد از آن به سراغ پرداخت کالا برگ برود. اما حالا گفته می‌شود زیرساخت‌های پرداخت کالابرگ یا همان کوپن الکترونیک هنوز فراهم نیست. این خبر یعنی پرداخت یارانه جدید به صورت نقدی جدید ادامه دارد. این خبری است که وزیر امور اقتصادی و دارایی روز گذشته عنوان کرد و گفت: دولت برای پرداخت یارانه جدید منتظر گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه‌های کالابرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که گزارش نهایی دوره‌های آزمایشی سامانه‌های کالابرگ آماده نشود، دولت تصمیم جدیدی در مورد یارانه‌ها اتخاذ نمی‌کند. او گفته امیدواریم گزارش دوره‌های آزمایشی سامانه‌های کالابرگ در تیر به دولت ارسال شود تا ستاد اقتصادی تصمیم بگیرد که برای ماه‌های بعد، یارانه جدید به چه شکل پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار از نحوه پرداخت یارانه جدید را بخوانید

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه معیشتی در سه‌شنبه بیست‌ویکم تیرماه و قابل برداشت بودن آن از ساعت ۲۴ شب گذشته خبر داده است.

با تغییر مبلغ یارانه نقدی حدس و گمان های بسیاری در مورد آن مطرح شد. عده ای از تغییر یارانه نقدی به کالا برگ گفتند و عده از عدم پرداخت آن. با فرارسیدن موعد پرداخت یارانه نقدی تیر ماه اما سوال ها و حدس و گمان ها بالا گرفت؛ آیا یارانه نقدی پرداخت می شود؟ آیا یارانه نقدی تبدیل به کالا برگ می شود؟

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: مرحله ۱۳۷ یارانه کمک معیشتی مربوط به تیرماه سال ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ امشب ۲۰ تیرماه برای افرادی که واجد دریافت یارانه هستند، قابل برداشت خواهد بود.

وی افزود: کلیه سرپرستان خانواری که جزء دهک اول تا سوم هستند مبلغ یارانه دریافتی آن‌ها به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و سرپرستان خانواری که در دهک چهارم تا نهم قرار دارند مبلغ یارانه پرداختی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: الکترونیک چک هدفمندی یارانه هدفمندی یارانه ها یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران