Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه ورزش همگانی از منابع محدودی برخوردار است، گفت: سال گذشته کمتر از ۵ میلیارد تومان از وزارت ورزش بودجه دریافت کردیم که این مبلغ اصلا قابل توجه نیست.

به گزارش ایسنا، افشین ملایی در مراسم رونمایی از لیگ فریزبی با بیان اینکه هر هزینه‌ای در حوزه افزایش مشارکت عموم مردم در فعالیت‌های بدنی و ورزشی به هیچ وجه به عنوان هزینه تلقی نمی‌شود بلکه به منزله سرمایه‌گذاری در راستای تضمین سلامت مردم در آینده به شمار می‌رود، اظهار کرد: افراد مختلف در سطوح مختلف باید نسبت به ضرورت فعالیت بدنی و ورزش آگاهی یابند و این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برای بهبود وضعیت سلامت مردم ایران برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همکاری و تعامل همه جانبه می‌توان اقدامات بسیار مهمی را در حوزه ورزش همگانی انجام داد و با  خلاقیت منابع انسانی باید شاهد توسعه ورزش‌های همگانی در سطح کشور و به ویژه در بخش محلات باشیم.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر اینکه باید به سمت افزایش ظرفیت‌ها در حوزه ورزش همگانی پیش برویم، ‌ عنوان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا لیگ یا رویدادی را که مردم آن را بشناسند صرفا به پیاده‌روی خانوادگی خلاصه می‌شد و در حال حاضر شاهد جریان منظم برگزاری رویدادهای ورزش همگانی از جمله پیاده‌روی در نقاط مختلف کشور هستیم.

ملایی با اشاره به اینکه رونمایی از لیگ فریزبی پنجمین رویداد ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است، اعلام کرد: تا پایان سعی خواهیم کرد به عدد ۱۵ رویداد ملی در رشته‌های ورزشی دست یابیم و باید در مسیر بهره‌مندی کامل از ظرفیت انجمن‌ها و کمیته‌های فدراسیون گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم انجمن‌ها را قدرتمند کنیم شاهد خواهیم بود در کنار فدراسیون‌های حوزه قهرمانی فدراسیون‌های حوزه همگانی نیز شکل گیرند، خاطرنشان کرد: این اتفاق با توجه به نگاه مثبت وزیر ورزش با ایجاد فدراسیون‌های جدید مبتنی بر ورزش همگانی محقق خواهد شد.

رییس فدراسیون‌ ورزش‌های همگانی با بیان اینکه این فدراسیون از استقلال انجمن‌های پر قدرت حمایت می‌کند، عنوان کرد: انجمن‌ها باید علاوه بر رویکرد قهرمانی که مورد قبول است در بخش توسعه ورزش همگانی نیز در بین احاد مردم گام‌های جدی بردارند و هدف اصلی جذب حداکثری آحاد مردم است و اگر بتوانیم به این نقطه دست بایم، هدف توسعه ورزش در راستای بهبود وضعیت سلامت و بهره‌وری ملی محقق خواهد شد.

ملایی افزود: از فدراسیون‌های مختلف تقاضا داریم در کنار فدراسیون همگانی قرار گیرند تا شاهد جذب حداکثری مردم در حوزه ورزش باشیم و شرایط را در راستای افزایش میزان فعالیت بدنی مردم تغییر دهیم، علاوه بر این امیدوار هستیم وزارت ورزش حداکثر پشتیبانی را از فدراسیون‌ همگانی در دستورکار قرار دهد تا مشارکت حداکثری مردم در حوزه فعالیت بدنی و ورزش رقم بخورد.

وی اعلام کرد: همچنین سعی می‌کنیم در رویداد پیاده روی اربعین با ایجاد جذابیت‌ برای مردم به عنوان مشارکت در یک رویداد ملی فرهنگی کشور اقدام کنیم چرا که ورزش ابعاد مختلفی برای گره خوردن به زندگی مردم دارد.

رییس فدراسیون ورزش همگانی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی باید به دغدغه برای رسانه‌ها و به تبع آن مردم تبدیل شود، ‌ اظهار کرد: معتقد هستیم رسانه یک ستون قدرتمند در بر افراشتن پرچم ورزش همگانی است و متاسفانه از منابع محدودی برخوردار هستیم و سال گذشته کمتر از ۵ میلیارد تومان از وزارت ورزش بودجه دریافت کردیم که این مبلغ اصلا قابل توجه نیست.

ملایی ادامه داد: افزایش بودجه به توسعه فعالیت‌ها در توسعه ورزش همگانی منجرخواهد شد، باید بدانیم که راه سختی در پیش داریم و باید با حمایت مالی و معنوی همراه باشیم.

به گزارش ایسنا، همچنین علی ذاکریان، رییس انجمن فریزبی با اشاره به اینکه رشته فریزبی مورد تایید کمیته بین‌المللی المپیک و فدراسیون‌های جهانی است، گفت: در راستای توسعه ورزش همگانی باید از تمامی فضاها استفاده کرد و باید بدانیم رشته فریزبی در حال حاضر در ورلد گیم در بیرمنگام امریکا برگزار می‌شود.

وی افزود: با یک دیسک می‌توان در رشته فریزبی فعالیت و تعداد نفرات زیادی را درگیر کرد؛ این مسابقات را در رشته آقایان و بانوان برگزار می‌کنیم و توجه ویژه‌ای به حوزه بانوان خواهیم داشت.

رییس انجمن فریزبی با اشاره به اینکه رشته فریزبی یکی از ورزش‌هایی است که خود را به دنیا معرفی می‌کند و به عنوان ورزش ارزانی به شمار می‌رود و برگزاری مسابقات آن از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی در بخش جوانان و هم بزرگسالان مدنظر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون همگانی ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ورزش های همگانی رییس فدراسیون ورزش همگانی رشته فریزبی توسعه ورزش رویداد ملی انجمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند