Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر آلکنو به صحبت های مصطفی کارخانه واکنش نشان داده است

ولادیمیر آلکنو می گوید به خاطر پول به ایران نیامده است.

به گزارش طرفداری، مصطفی کارخانه روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی جنجال آفرید. این پیشکسوت والیبال ایران، در مورد دستمزد بهروز عطایی، صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد که مجبور شد حتی به خاطر برخی از آن‌ها عذرخواهی هم بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارخانه، در بخشی از صحبت های خود پای سرمربی سابق و روس تیم ملی یعنی ولادیمیر آلکنو را هم به میان آورد و گفت:

الان هفتم شدیم و سال قبل با مربی‌ که ۲۰-۳۰ میلیارد هزینه کردیم دوازدهم شدیم. با مربیگری عطایی که روزی ۱۵۰هزار تومان می‌گیرد صعود کردیم! یک کارگر حقوقش از سرمربی تیم ملی بالاتر است. به نظرم بالانسی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای مربی‌های تیم ملی‌ می‌تواند به وجود آورد انگیزه است.

این اظهار نظر کارخانه حالا با واکنش تند ولادیمیر آلکنو مواجه شده و او در این رابطه به ورزش سه گفت:

از این فرصت استفاده می کنم و به تیم ملی ایران، بازیکنان و کادر فنی بخاطر صعود به جمع ۸ تیم لیگ جهانی تبریک می گویم. امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند. در رابطه با صحبت های آقای کارخانه که متاسفانه در ایران با ایشان امکان آشنایی پیدا نکردم باید بگویم که کشور ایران فدراسیونی دارد و این فدراسیون رییسی دارد. آقایان داورزنی و خوش خبر اطلاع دقیق از قرارداد من و  رقم آن دارند.

ولادیمیر آلکنو ادامه داد:

این رقم به مراتب پایین‌تر از آن چیزی است که این دوست خوب اظهار داشته است. من هیچ مشکلی ندارم اگر فدراسیون رقم واقعی قرارداد من را منتشر کند. امیداورم جناب داورزنی هر چه زودتر صحبت‌های این مربی والیبال را تکذیب کند. من یک بار دیگر تکرار می کنم. برای پول به ایران نیامدم.

اخبار داغ 

اگر نتایج دور اول تکرار شود؛ ایران و فرانسه، فینالیست های لیگ ملتهای والیبال! پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی پرسپولیس دنی آلوز: بارسلونا کار تیمی را کنار گذاشته است از نفس افتادن بازیکنان تاتنهام در تمرینات آنتونیو کونته / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم) فرآیند جالب و دیدنی سوسیس گوشت در کارخانه مشهور کره‌ای (فیلم)

دیگر خبرها

  • پولیتیکو : مرد شماره دو روسیه از ولادیمیر پوتین هم ترسناک تر است/ نیکلای پاتروشف استفاده از سلاح هسته ای را تبلیغ می کند
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!