Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:00:27 GMT

گلایه برخی از بیمه شدگان نسبت به عملکرد بیمه ما

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۸۳۵۸

گلایه برخی از بیمه شدگان نسبت به عملکرد بیمه ما

به گزارش خبرنگار مهر، تماس‌های تعدادی از بیمه شدگان تکمیلی درمان شرکت بیمه ما با خبرنگار مهر در خصوص تعدادی از مشکلات بیمه شدگان با این شرکت بیمه گر حاکی است شرکت بیمه ملت ایران (ما) در دو ماه اخیر نسبت به پرداخت مابه التفاوت هزینه‌های درمان بیمه شدگان کاهلی داشته و بیمه شدگان هنوز نتوانسته اند مابه التفاوت هزینه‌هایی که برای درمان کرده اند را از شرکت بیمه گر دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بیمه شدگان با بیان اینکه شماره تلفنی که برای ارباب رجوع در نظر گرفته شده پاسخگو نیست، گفت: با توجه به اینکه محل این شرکت بدون هیچ گونه اعلام قبلی تغییر کرده، امکان مراجعه حضوری هم نداریم.

وی می‌افزاید: در چند ماه گذشته شرکت بیمه ما اپلیکیشنی طراحی کرده بود که کارکنان شرکت‌ها یا مؤسساتی که طرف قرارداد با بیمه ما بودند، باید مدارک پزشکی و لیست هزینه‌های مربوطه را در آن اپلیکیشن بارگذاری می‌کردند؛ این روند تا مدتی ادامه داشت و حتی رضایت نسبی کارکنان شرکت و نهادهای طرف قرارداد را در پی داشت؛ اما بعد از مدتی اعلام کردند، که باید این مدارک بار دیگر به صورت دستی و فیزیکی به شرکت بیمه گر ارسال شود. با این حال به دلیل پاسخگو نبودن این شرکت بیمه، بسیاری از کارکنان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان، مدارک خود را به محل کارشان ارائه کرده اند ولی خبری از دریافت مابه التفاوت و فرانشیز هزینه‌های درمان نیست.

برخی از تماس گیرندگان با خبرنگار مهر نیز می‌گویند بی مسئولیتی بیمه ما سبب شده تا برخی از شرکت‌ها یا مؤسساتی که طرف قرارداد با این بیمه گر بوده اند، نسبت به تغییر شرکت بیمه مکمل درمان اقدام کنند.

بر اساس قانون بیمه مرکزی مسئول نظارت بر کلیه شاخه‌های بیمه‌ای شرکت‌های بیمه گر اعم از بیمه‌های عمومی، تخصصی و نظارت دارد و باید از شرکت بیمه گر مربوطه در صورت اعلام نارضایتی‌ها از سوی بیمه شوندگان، توضیح بخواهد.

گفتنی است شرکت بیمه ما شرکت بورسی بوده و بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، این شرکت در بازه زمانی یک ماهه خرداد امسال (اول تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱) مجموعاً از محل بیمه درمان ۶۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان درآمد داشته (حق بیمه صادره) و خسارات پرداختی در خرداد امسال نیز ۴۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 5536303 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه تکمیلی هزینه های درمان بیمه مرکزی بازار سهام وزارت نیرو دولت سیزدهم بورس بورس انرژی سازمان امور مالیاتی وزارت راه و شهرسازی مالیات بانک مرکزی نهضت ملی مسکن طرح نهضت ملی مسکن امید قالیباف بورس کالا مرکز مدیریت راه های کشور شرکت بیمه گر بیمه شدگان بیمه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • خواص توت خشک در کاهش فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌ها
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟