Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:18:39 GMT

متهم به سرقت احشام در درگیری با پلیس خمین جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۸۳۶۶

متهم به سرقت احشام در درگیری با پلیس خمین جان باخت

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «هادی افراسیابی»افزود : هفته گذشته تماس‌هایی با مرکز پلیس درباره چندین سرقت خشن و به عنف احشام خمین دریافت شده بود.

وی ادامه داد: کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرقت‌ها و گفتگو با مال باختگان مشخصات خودرو و سارقان را به دست آوردند و این مشخصات در اختیار پلیس برای توقف و دستگیری سارقان  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ افراسیابی توضیح داد: روز گذشته طی تماس مردمی با پلیس حضور خودرو سارقان در سطح شهرستان گزارش شد.

فرمانده انتطامی خمین گفت: نیروهای پلیس به محورهای مواصلاتی که خودروی سارقان از آن محور وارد شهرستان شدند، اعزام شد.

وی افزود: پس از مشاهده خودرو در یکی از محورهای فرعی خمین با هماهنگی مقام قضایی، خودروی سارقان که قصد فرار داشت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

سرهنگ افراسیابی اظهار داشت: این خودرو به هشدارهای پلیس توجهی نکرد و در مسیر با مانع برخورد کرد.

وی تصریح کرد: ۲ جوان سرنشین به قصد فرار از خودرو پیاده شدند و یک نفر از آنها با سلاح گرم پلیس را تهدید کرد.

سرهنگ افراسیابی تاکید کرد: پلیس به منظور توقف و دستگیری سارقان از سلاح گرم استفاده می‌کند و یکی از سارقان کشته می شود.

وی بیان کرد: خودرو فاقد پلاک و از یکی استان های همجوار سرقت شده بود و داخل خودرو اموال سرقتی پیدا شد.

فرمانده انتظامی خمین گفت: این سارقان سوژه های سرقت را از بین احشام داران نوجوان و کهنسال پیدا می‌کردند و با ضرب و جرح و بستن دست‌ها و پاها احشام را سرقت می کردند.

سرهنگ افراسیابی خاطرنشان کرد: هرگونه تعرض به جان، مال و ناموس مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که این خط قرمزها را رعایت نکنند به شدت برخورد می‌شود.

برچسب‌ها استان مرکزی سرقت خمین انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سرقت خمین استان مرکزی سرقت خمین انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس