Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان نادری گفت: این میزان اعتبار برای آبرسانی به روستاها، ساخت خانه بهداشت، مکان های ورزشی، فرهنگی، اشتغالزایی، واحدهای مسکونی روستایی و راه روستایی هزینه شده است.

او می گوید: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۹۰ میلیارد ریال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان در حوزه آموزش هزینه خواهد کرد. 

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان، ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز در این استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام جمع آوری، و در این مناطق مدرسه ۲ کلاسه ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری می گوید: به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در ۲ سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال خدمات رسانی در حوزه های معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی به مردم استان شده است.

او گفت: این خدمات در رزمایش های احسان و همدلی، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش های حوزه گرمایشی به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به مردم استان ارائه شده است.

به گفته نادری، بنیاد برکت امسال در روستاهای شهرستان های دنا، گچساران، کهگیلویه، باشت بهمئی و چرام بیش از سه هزارو ۱۰۰طرح اشتغالزایی اجرا می کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان می گوید: این طرح های اشتغالزایی در زمینه های دامداری، صنایع دستی، کشاورزی و صنعتی است.

او گفت: بیش از هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال برای این میزان طرح های اشتغالزایی تسهیلات پرداخت خواهد شد.

نادری می گوید: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۲ هزارو ۵۰۰ طرح اشتغالزا را پارسال در روستاها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرد.

به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان، برای اجرای این تعداد طرح اشتغالزایی بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او می گوید: این تعداد طرح‌های کارآفرینی در قالب مدل اشتغالزایی اجتماع‌محور «سحاب» (سرمایه‌گذاری حمایتی اشتغالزایی برکت) و در زمینه های پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور و قالی‌بافی ایجاد خواهد شد.

نادری گفت: ارائه آموزش های فنی و مهارتی و راه اندازی صندوق پشتیبانی خرید نهاده های کشاورزی و سایر ابزارهای مورد نیاز بهره برداران از دیگر برنامه های این ستاد اجرایی برای حمایت از اشتغال در این روستاهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام میلیارد ریال ستاد اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق