Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان در دیدار با رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی اظهار به ظرفیت‌های آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف و علاقه مندی بسیاری از سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه گذاری در استان اشاره کرد.

او گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم است و برای این منظور نیازمند توجه مدیران صندوق توسعه ملی برای تامین تسهیلات مورد نیاز برای طرح‌های بزرگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان ضمن معرفی طرح‌های اقتصادی استان به صندوق توسعه ملی، خواستار تامین تسهیلات لازم برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه‌ای در استان در راستای رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی شد.

استاندار آذربایجان غربی با شاره به هدف گذاری رشد اقتصادی ۸ درصدی در کشور و به تبع آن در این استان می گوید: سرمایه گذاری و تحقق رشد اقتصادی تعیین شده برای استان که ۴.۵ درصد آن از طریق جذب سرمایه هدف گذاری شده است، زمینه برای توسعه استان فراهم می‌کند.

معتمدیان گفت: در سفر اخیر رییس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان غربی، تسهیلات توسعه‌ای ویژه برای بخش اقتصادی استان مصوب شد که امیدواریم با جذب این تسهیلات و پرداخت به واحد‌های تولید و اقتصادی و سرمایه گذاران، شاهد شتاب بخشیدن به روند رشد و شکوفایی اقتصادی استان باشیم.

رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی نیز در این دیدار حمایت خود را از برنامه‌های توسعه‌ای استان آذربایجان غربی در قالب پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران اعلام کردند.

در این جلسه سه تن از سرمایه گذاران استان طرح‌های توسعه‌ای خود را ارائه و دستورهتی لازم برای ادامه مراحل قانونی در جهت پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به آن‌ها نیز صادر شد.

همچنین در این جلسه با دعوت محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی مقرر شد رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی با حضور در این استان، نشست‌های تخصصی با مدیران و فعالان اقتصادی و بانکی استان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارآذربایجان غربی صندوق توسعه ملی تامین تسهیلات طرح های سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی آذربایجان غربی سرمایه گذاران سرمایه گذاری توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد