Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ شهید مدافع امنیت استان چهارمحال و بختیاری امروز در شهرکرد تشییع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران همواره نشان دادند که به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، دشمنانی که در جای جای کشور بر ضد مردم فعالیت کردند و در طول 4 سال گذشته جان بسیاری از مردم را در ترور‌ها، درگیری‌ها به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران نیروی انتظامی کشور امروز با تمام توان از امنیت این مرز و بوم دفاع کردند، امنیتی که امروز داریم ، مرهون تلاش‌ها، مجاهدت‌های ایشان است که در مواردی نیز با اهدای جانشان، نگذاشتند امنیت کشور لکه‌دار شود.

سبزپوشان ناجا از مرز‌های ایران اسلامی تا جای جای سطح شهرها و استان‌ها همه روزه تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای تامین امنیت دارند، مردانی که به دل عملیات‌های خشن می‌روند تا مردمانشان در سلامت و در امنیت زندگی خود را بگذرانند.

دو روز گذشته، پس از فراری شدن یک گروگان‌گیر مسلح از استان هم‌جوار به این استان، ماموران فراجا استان این فرد را شناسایی و در صدد دستگیری این فرد برمی‌آیند، که با تیراندازی این گروگان.گیر مسلح، 2 مامور از بخش باباحیدر شهرستان فارسان به شهادت می‌رسند.

امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور با شکوه و همیشگی مردم استان، 2 شهید مدافع امنیت استان چهارمحال و بختیاری، شهید ابوالفضل هیبتی و شهید مرتضی کریم‌زاده، تشییع شدند.

این مراسم تشییع صبح امروز از فلکه آبی شهرکرد آغاز و تا میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون ادامه یافت و در پایان به امامت نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و با حضور آحاد مردم بر شهدا نماز خوانده شد.

شکوه مردم در این مراسم نشان داد، مردم مانند همیشه قدردان مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی هستند و امنیت بدست آمده امروز خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

به گزارش تسنیم، شهید ابوالفضل هیبتی و شهید مرتضی کریم‌زاده دو روز گذشته در درگیری با گروگان‌گیر مسلح فراری در بخش باباحیدر شهرستان فارسان این استان به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه البرز: جانباز شهید محمدنژاد سرباز واقعی ولایت بودحکم قصاص قاتل شهید رنجبر در دیوان عالی کشور تایید شدمراسم تشییع 2 شهید مدافع امنیت فردا در شهرکرد برگزار می‌شودعاشقانه‌های خالق و مخلوق در عرفه‌ای دیگر/ مردم اصفهان در کنار شهیدان العفو گفتند + تصاویر

همان موقع با حضور ماموران انتظامی شهرستان فارسان، این گروگان‌گیری مسلح به هلاکت رسید که در این عملیات  یک مامور نیز مجروح شد.

انتهای پیام/‌7540/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ناجا شهدای ناجا مدافع امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر

مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در باقرشهر با شکوه برگزار شد.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان