Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه پیگیری مطالبات ملی مردم استان با رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی ، علیرضا صالح عضو هیأت عامل و معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی و سید علیرضا میرمحمدصادقی عضو هیأت عامل و معاون بانکی و اعتباری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی در زمینه های مختلف و علاقه مندی بسیاری از سرمایه گذاران برای حضور و سرمایه گذاری در استان گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم است و برای این منظور نیازمند توجه مدیران صندوق توسعه ملی برای تامین تسهیلات مورد نیاز برای طرح های بزرگ در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن معرفی طرح‌های اقتصادی استان به صندوق توسعه ملی، خواستار تامین تسهیلات لازم برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه ای در استان در راستای رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی شد.

استاندار آذربایجان غربی با شاره به هدف گذاری رشد اقتصادی ۸ درصدی در کشور و به تبع آن در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: سرمایه گذاری و تحقق رشد اقتصادی تعیین شده برای استان که ۴.۵ درصد آن از طریق جذب سرمایه هدف گذاری شده است، زمینه برای توسعه استان فراهم می کند.

معتمدیان ادامه داد در سفر اخیر رئیس جمهور محترم و هیأت دولت به آذربایجان غربی، تسهیلات توسعه ای ویژه ای برای بخش اقتصادی استان مصوب شد که امیدواریم به جذب این تسهیلات و پرداخت به واحدهای تولید و اقتصادی و سرمایه گذاران شاهد شتاب بخشیدن به روند رشد و شکوفایی اقتصادی استان باشیم.

در این دیدار رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی حمایت خود را از برنامه های توسعه ای استان در قالب پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران اعلام کرد.

در این جلسه سه تن از سرمایه گذاران استان طرح های توسعه ای خود را ارائه و دستورات لازم برای ادامه مراحل قانونی در جهت پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی صادر شد.

همچنین در این جلسه با دعوت محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی مقرر شد رییس و اعضای هیات مدیره صندوق توسعه ملی با حضور در استان، نشست های تخصصی با مدیران و فعالان اقتصادی و بانکی استان برگزار نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی تسهیلات صندوق توسعه ملی آذربایجان غربی سرمایه گذاران سرمایه گذاری توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از صندوق توسعه ملی، مهدی غضنفری با بیان اینکه رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی در طول یک سال با حمایت‌های هیات امنای صندوق مخصوصا شخص رئیس جمهور شکسته شد، توضیح داد: طی سال ۱۴۰۲، بیش از دو میلیارد و دویست میلیون دلار از مطالبات صندوق توسعه ملی وصول شد. در سال گذشته و با پیگیری رئیس جمهور محترم، علاوه بر تامین مالی چندین طرح، درمورد وصول مطالبات نیز پیگیری‌های جدی‌تری صورت گرفت و در سال ۱۴۰۲، بیش از یک میلیارد دلار تامین مالی توسط صندوق توسعه ملی انجام شد.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی، با تاکید بر اینکه بررسی بیش از دو میلیارد دلار پروژه در سال قبل به پایان رسید گفت: پروژه‌های مذکور در نیمه نخست سال جاری تامین مالی و سرمایه‌گذاری خواهند شد؛ ضمن آنکه سال ۱۴۰۳ سال تأمین مالی طرح‌های جدید خواهد بود. همچنین در راستای اهداف دولت محترم سیزدهم، مبلغ بیش از ۶۶۰ میلیون دلار بابت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن