Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شریفی گفت: حداکثر تا پایان هفته جاری سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معرفی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ علیرضا شریفی، معاون ورزش سازمان فرهنگی معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ما؛ با اشاره به تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در حال حاضر مذاکرات زیادی را با چندین مربی بومی و غیر بومی انجام داده و برنامه‌های آنها را گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به فرصت اندک تا آغاز مسابقات ظرف روزهای آینده با بررسی‌های کارشناسی بهترین گزینه را برای سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب خواهیم کرد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه از فرصت باقی‌مانده تا شروع مسابقات باید بهترین بهره را ببریم، بیان کرد: با توجه به سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر به دنبال بیشترین استفاده از ظرفیت بومی و صرفه‌جویی در هزینه‌های تیم‌داری هستیم.

شریفی خاطرنشان کرد: همچون سال‌های اخیر که شهرداری همدان پرچم‌داری بومی‌گرایی بوده یک تیم شایسته با استفاده از حداکثر ظرفیت بازیکنان بومی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

وی با اشاره به حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: دیدگاه اعضای شورای اسلامی و شهردار همدان کاملا ورزشی بوده که امیدواریم با تلاش‌ها و پیگیری ریاست سازمان و مجموعه مدیران شهرداری در این فصل از رقابت‌‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور همچون گذشته برای فوتبال استان آبروداری کنیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امروز چشم هزاران فوتبالیست از نونهالان، نوجوانان و جوانان این استان به تیم فوتبال شهرداری دوخته شده و این تیم به پایگاه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در شهر تبدیل شده و با تمام توان مدیریت شهری از این سرمایه اجتماعی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون ورزش سازمان فرهنگی تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه