Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمدرضا اسکندری در گفت‌وگو با صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: مطابق مصوبه شورای تامین استان خوزستان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به‌ عنوان پیمانکار تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شد و بنا بود شیوه آوار برداری و تخریب را طبق برنامه زمانبندی مشخص شده در مفاد قرارداد اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زمان‌بر شدن پروسه مذکور، تصریح کرد: معاونت فنی و امور زیربنایی این سازمان از ابتدای هفته جاری به قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء (ص) در این خصوص اخطار داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: طبق مفاد قرارداد فی مابین سازمان منطقه آزاد اروند و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۲۰ درصد از اعتبار پیش‌بینی شده برای تخریب بقایای ساختمان متروپل از سوی این سازمان به  قرارگاه سازندگی پرداخت شد.

وی همچنین یکی از دلایل اعلام شده از سوی قرارگاه خاتم الأنبیاء (ص) برای عدم ایفای تعهدات مندرج در قرارداد را تخلیه نکردن ساکنان اطراف ساختمان متروپل عنوان کرد و ادامه داد: از آن جایی که سپردن کار به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء طبق مصوبه شورای تامین خوزستان و با حضور وزیر کشور صورت گرفته است لذا تغییر پیمانکار این پروژه نیز باید از سوی شورای تامین استان انجام  شود.

اسکندری با اشاره به درخواست سازمان منطقه آزاد اروند برای تشکیل نشست شورای تامین خوزستان در هفته آینده افزود: در صورتیکه در هفته جاری عملیات تخریب بقایای ساختمان متروپل آغاز نشود این مسئله تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ریزش کرد.

در این حادثه ۴۳ نفر جان باختند و ۳۷ نفر نیز مصدوم شدند.

برچسب‌ها ساختمان متروپل آبادان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آبادان پروندهٔ خبری حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساختمان متروپل آبادان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آبادان ساختمان متروپل آبادان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند آبادان تخریب بقایای ساختمان متروپل سازمان منطقه آزاد اروند ساختمان متروپل آبادان قرارگاه سازندگی خاتم شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند