Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: اعمال جراحی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی با رشد ۵۵ درصدی مواجه بوده و بیمارستان شریعتی ۳۱ هزار و ۸۰۰ بستری داشته است که در رتبه اول بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کشوری در این بخش قرار دارد، این بیمارستان رتبه اول تعداد جراحی در کشور را نیز داراست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رجالی امروز سه‌شنبه _ بیست‌ویکم تیرماه _ در نشست خبری، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی تأمین سلامت را از جمله اهداف خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی یادآوری این رسالت بزرگ است به نحوی که کیفیت این اهداف هر روز بهتر از گذشته شود.

وی افزود: سهم بزرگی از شاغلان کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده و این سازمان اولین خریدار و دومین ارائه‌کننده خدمات درمانی است، تحول دیجیتالی از سال ۹۶ در این سازمان آغاز شده است و به رغم مشکلات اقتصادی موجود سعی شده در حوزه درمان بیشترین خدمات انجام شود. درمان مستقیم از طریق مراکز ملکی سازمان و درمان غیرمستقیم با خرید درمان از جمله خدمات درمانی این سازمان است.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان سه بیمارستان بزرگ با ۷۵۰ تخت، ۲۸ درمانگاه عمومی و تخصصی و یک درمانگاه تخصصی دندانپزشکی توسط سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شده و فعال است.

رجالی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ در بیمارستان‌ها و مراکز تأمین اجتماعی استان ۶۶ هزار مورد بستری، ۴۰ هزار عمل جراحی، ۴۳ میلیون ویزیت سرپایی و ۳۵۰۰ شاغل داشته‌ایم.

افزایش ۵۰ درصدی اعمال جراحی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی

وی تصریح کرد: در دوماهه ۱۴۰۱، در حوزه درمان سرپایی ۷۳۹ هزار ویزیت انجام شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است. همچنین در این زمان حدود ۶۷۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی انجام شده که ۵۵ درصد رشد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته داشته است.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: چهار میلیون و ۴۰۰ ویزیت در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان انجام شده است. بیمارستان شریعتی ۳۱ هزار و ۸۰۰ بستری داشته و در رتبه اول بیمارستان‌های تأمین اجتماعی کشوری در این بخش قرار دارد، این بیمارستان رتبه اول تعداد جراحی در کشور را نیز داراست.

راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی دولت‌آباد با ۷۰ میلیارد تومان هزینه

رجالی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰، ۲۵ میلیون ویزیت سرپایی خرید خدمت انجام و ۲۸۵ هزار صورت حساب بستری توسط این سازمان خریداری شد. در سال گذشته در بخش درمان در مجموع ۳۱ هزار میلیارد تومان هزینه شده که نسبت به سال پیش از آن ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به صدور نسخه الکترونیک، گفت: تاکنون رشد نسخ الکترونیک به ۹۹.۵ درصد رسیده است، پایداری سیستم صدور نسخه الکترونیک بهبود قابل توجهی داشته است.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی دولت‌آباد با ۷۰ میلیارد تومان هزینه در هفته اخیر راه‌اندازی می‌شود، بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

رجالی اضافه کرد: اعتبارات خوبی برای ساختمان بیمارستان میلاد استان اصفهان درنظر گرفته شده است تا جایگزین بیمارستان شریعتی شود زیرا عمر مفید این بیمارستان به پایان رسیده است. ظرفیت این بیمارستان به اندازه بیمارستان شریعتی خواهد بود همچنین در حال ارزیابی بخش غربی بیمارستان شریعتی هستیم که وضعیت مناسبی ندارد.

درحال تکمیل…

کد خبر 587623

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وضعیت بیمارستان های استان اصفهان افزایش درمان سرپایی کیفیت درمان در بیمارستان های تامین اجتماعی بیمارستان میلاد اصفهان بیمارستان شریعتی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان های تأمین اجتماعی بیمارستان شریعتی رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کیوان گلابی آذر دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان مهاباد در مراسم تجلیل از کارگران تلاشگر این شهرستان گفت: سه هزار و ۷۹۲ اشتغال پارسال در مهاباد ثبت‌ شد درحالیکه تعهد اشتغال، دو هزار و ۸۱۰ نفر بود و این  یعنی ۱۳۵ درصد تعهدات اشتغالزایی، محقق شده است.

مسئول کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان مهابادهم در این مراسم گفت:مهمترین درخواست کارگران بهبود معیشت کارگران و اجرای ماده 96 قانون تأمین اجتماعی است که هم در مجلس شورای اسلامی و هم در شورای نگهبان تصویب شده است.

رحیم عسگری ساوجبلاغی افزود: بر اساس این قانون به تأمین اجتماعی اجازه داده شده است که سالانه حداقل یک بار نسبت به ترمیم حقوق بازنشتگان با توجه به تورم اقدام شود.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با اشاره به نقش خطیر کارگران در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گفت: حمایت از کارگران و توجه به دغدغه های این قشر مولد موجب رونق و بهره وری در حوزه تولید خواهد شد.

عباسی افزود: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و معیشت کارگران را تقویت کرد می توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه های مختلف امیدوارتر بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهاباد هم گفت: در سال گذشته یکهزار و 200 مورد بازرسی از واحدهای کارگری انجام شد تا موارد خطرزایی که احتمال دارد جان کارگران را  به مخاطره اندازد  بررسی شود.

پیروتی افزود: هر میزان سرمایه گذاری ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادرخواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

وی، با بیان اینکه تاکنون 400 نفر از کارگران مقرری بگیر بیمه بیکاری در شهرستان هستند، افزود: یکی از برنامه های اولویت دار در سالجاری، بحث رصد و نظارت بر صدور احکام طبق طرح طبقه بندی مشاغل است  ضمن اینکه ما از کارفرمایان تقاضا داریم که لیست بیمه کارفرماها را بر اساس اشل و کار واقعی که انجام می دهند،تنظیم کنند.

خالد عزیزیان، رئیس هیئت مدیریه کارگران ساختمان هم در این مراسم گفت: انجمن کارگران ساختمانی سه هزارو 500 نفر عضو فعال دارد که ما توانسته ایم در این انجمن کارگرانی را که نیازمند پروانه اشتغال بودند ثبت نام و این افراد را به سازمان فنی حرفه ای معرفی کنیم تا بتوانند پروانه اشتغال دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید