Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@11:32:44 GMT

پلیس: سمند و تیبا شماره‌گذاری نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۹۰۵۰

پلیس: سمند و تیبا شماره‌گذاری نمی‌شوند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رییس پلیس راهور فراجا گفت: بر اساس ابلاغ سازمان استاندارد خودروهای سمند و تیبا شماره‌گذاری نمی‌شوند.

 سردار کمال هادیانفر در نست خبری امروز خود گفت: بر اساس نامه سازمان استاندارد به علت نداشتن ایمنی همه مدل‌های سمند و تیبا به جز سمند سورن شماره گذاری نمی‌شوند.


وی افزود: خودروهایی مانند زامیاد فشاری که به پلیس می‌آید شماره گذاری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقض قانون و برخلاف حق الناس است. توصیه ما به خودروساز این بود که اگر می‌خواهند در سال جاری پلاک کنند، باید ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان از قیمت زامیاد کم شود. ما هر خودرو را بر اساس سال تولید آن پلاک می‌کنیم. باید خودروها بر اساس کرکتر آن‌ها و سالی که تولید شده اند پلاک شوند.

مردم در فضای مجازی به ما پیام می‌دهند که مشکل پلاک داریم اما مشکل پلاک وجود ندارد و در ایران خودرو ۸۰ هزار و در سایپا ۶۰ هزار پلاک دپو داریم‌. نباید حق مردم در این زمینه تضییع شود و خودروساز باید با برگرداندن هزینه خودرو بر اساس سال آن خودرو را شماره گذاری کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ پلیس راهور فراجا زامیاد سمند مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ شماره گذاری بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز تریاک در پیکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ حسین اسمعیلی درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل مسیر‌های فرغی، به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و آن را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۲۶ کیلو تریاک را کشف کردند. 
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بیان داشت: در این خصوص ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • قیمت محصولات سایپا +جدول