Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: شورای مبارزه با مواد مخدر در بحث پیشگیری وآگاه سازی، درمان و حمایت های اجتماعی و کاهش آسیب فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سلیم کریمی دبیرشورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان نیز درگفت و گو با خبرنگار برنا اظهار داشت: شورای مبارزه با مواد مخدر در بحث پیشگیری وآگاه سازی، درمان و حمایت های اجتماعی و کاهش آسیب فعالیت می کند، برپای این گونه نمایشگاه ها و برنامه شاد در راستای فرهنگ سازی بحث کاهش آسیب بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درکنار درمان معتادان باید بازپروری نیز انجام شود، تامین و کمک معیشت به معتادان کمک بزرگی به خانواده های آسیب دیده است و باید توانمندی های این قشر به چشم بیاید.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: امید آفرینی به معتادان و خانواده های آنها بسیار مهم است، باید برای تداوم بهبودی آنها برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و اقتصادی در راستای حمایت از آنها نیاز است و در توسعه فروش و لینکی خوبی  به بازار است.

کریمی  با عنوان اینکه بهبودیافته ها و خانواده های آسیب دیده متاسفانه مکانی برای فروش محصولات خود ندارند و این معضل بزرگی برای این قشر است، گفت: حضور در نمایشگاه ها و غرفه های فروش موجب مطرح شدن انها در دید عموم، سرمایه داران و ادارات دولتی است که از محصولات آنها حمایت و خرید داشته باشد.

وی بیان کرد: تحت پوشش قرار دادن این قشر توسط مراکز متولی یکی دیگر از اقدامات حمایتی ازبهبودیافته ها بوده که حدود 15 میلیارد تومان تسهیلات ویژه معتادان بهبود یافته بوده و دهها خانواده مورد حمایت قرار گرفته ودر بیمه، درمان آنها کمک های خوبی شده است.

انتهای پیام/ روزیتا قادری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان مبارزه با مواد مخدر کاهش آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک