Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌ مساجد کشور گفت: فعالیت‌های متنوعی در چند محور اصلی مانند برپایی سفره اطعام، اعطای هدایا به مناسبت عید غدیر در مساجد، استمرار طرح نذر گوشت قربانی و توزیع میان نیازمندان طراحی شده است. همچنین برگزاری سلسله جلسات غدیرشناسی، خطبه‌خوانی غدیر در مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری پویش «امیر کلام؛ پویش نهج البلاغه خوانی»، معرفی کتاب‌های مرتبط با ولایت امیرالمومنین (ع)، را از دیگر فعالیت‌هایی کانون‌های فرهنگی مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ناطقی، طرح اطعام عید غدیر، طرح بزرگ «قدر غدیر» متشکل از اجرای نمایش و فیلم غدیر، تکریم خانواده شهدا، جشن‌های خانگی و خیابانی، تولید و نشر محتوای رسانه‌ای، تهیه و توزیع بسته غذایی برای نیازمندان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی سیار وبرپایی کارگاه آموزشی «علی، ولی الله»، آشنایی با مبانی امامت، سفر استثنایی، و قرائت زیارت امین الله در شب عید غدیر، زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی (ع) و شرح و تفسیر این زیارتنامه در مساجد، تبلیغ آداب و سنن عید غدیر در سطح مساجد و فضای مجازی، بخش دیگری از فعالیت‌های مشترک در کانون‌های مساجد استان‌ها به مناسبت عید سعید غدیر به شمار می‌رود.

او گفت: راه‌‏اندازی کاروان شادی در سطح شهر توسط کانون‏‌های مساجد، اجرای سرود در میادین اصلی شهر توسط گروه‌‏های سرود کانون‏‌های مساجد با محوریت غدیر، تولید نماهنگ و سرود با موضوع غدیر و ولایت توسط کانون‌‏های مساجد، برگزاری جشنواره‌های شعر، نقالان غدیر، مسابقات ورزشی را از دیگر فعالیت‌های بچه‌های مسجد در سراسر کشور به مناسبت عید امامت و ولایت اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه ولایت عید غدیر خم مساجد عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود

محمود جوادیان‌فر  اظهار کرد: دهه کرامت ۱۱ روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است، که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در یکم ذی‌القعده آغاز و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا زاهدان خاطرنشان کرد: امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه بویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

وی با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمان در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

جوادیان‌فر از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمان داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است