Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسر ارشد نظامی کره جنوبی اعلام کرد، نیروهای موشکی این کشور توانایی وارد آوردن ضربه مهلک به دشمنی بالقوه را دارند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این پیام از سوی ژنرال کیم سونگ کیوم، رئیس جدید ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در دیدار با خبرنگاران، پیام واضح بازدارندگی علیه تهدیدهای موشکی و اتمی کره شمالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در این دیدار به بازدید اخیرش از فرماندهی استراتژیک موشکی ارتش کره جنوبی اشاره کرد و گفت: از آنجاکه کره شمالی یکسری اقدامات تحریک آمیز استراتژیک انجام داده و کره جنوبی را تهدید می‌کند، فکر می‌کنم که باید پیامی متفاوت به این دشمن بدهیم.

این مقام نظامی ارشد دولت سئول افزود: موشک‌هایی که ما داریم در سطح قابل قبولی هستند. فکر می‌کنم که ما پیام واضحی به کره شمالی دادیم مبنی بر اینکه می‌توانیم به دشمن بالقوه ضربه مهلکی وارد کنیم.

این مقام کره جنوبی همچنین پیونگ یانگ را دشمن دانست اما این را هم گفت که نیازی نیست که این کشور را دشمن بنامیم یا با آن مخالفت کنیم چون به هیچ وجه تهدید محسوب نمی‌شود.

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه سربازان برای دفاع از ملت در برابر تهدیدها، تحریکات و تهاجم دشمن حضور دارند، بر اهمیت حق دفاع شخصی بر اساس اصول و قوانین در صورت تحریکات دشمن، تاکید کرد.

وی ادامه داد: اگر دشمنی اقدام به انجام تحریکات کند، ما عملیاتی را بر اساس حق دفاع از خود قائل هستیم. اصلا لزومی ندارد که این مساله را بیان کنیم که این حق ماست.

ژنرال کیم سونگ کیوم که سابق بر این معاون فرماندهی مرکز نیروهای مشترک آمریکا-کره جنوبی بود، امروز (سه شنبه) با وجود نگرانی‌های فزاینده درباره احتمال انجام هفتمین آزمایش اتمی یا سایر اقدامات تحریک آمیز کره شمالی، در این سمت جدید منصوب شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کره شمالی ، کره جنوبی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرآنلاین آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک های ایران از لایحه های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت, به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است."

به نقل از ایرنا وی ادعا کرد: آنها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آنها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعاهای خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد."

دیگر خبرها

  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم