Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:02:13 GMT

نوازی: همه در فدراسیون دنبال منافع خودشان هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۹۳۷۰

نوازی: همه در فدراسیون دنبال منافع خودشان هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حاشیه تمرینات این تیم که در احمد آباد مستوفی در حال برگزاری است، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: پیش فصل جدید را در اراک شروع کردیم و از پنج شنبه اینجا حضور داریم. تا امروز صبح و بعد از ظهر فشار زیادی وارد کردیم. بچه ها تحمل کردند و خدا را شکر به خوبی و خوشی و بدون مصدومیت تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز هم بازی کوچکی با امید پرسپولیس داشتیم و به نظرم همینکه بچه ها بدون مصدومیت از این فشار بیرون آمدند، جای شکر دارد.
او سپس در مورد عملکرد آلومینیوم اراک در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: به هر حال این یک چیز کلی است. نمی توانیم به زور کسی را نگه داریم. به هر حال این طبیعت فوتبال است و هر کسی دوست داشته باشد می‌تواند برود. ما بیشتر جوان گرایی کردیم. فکر می‌کنم تیم ما از پارسال هم شرایطش بهتر شده. منتظر سوت آغاز بازی‌ها هستیم تا عملکردی که در این مدت داشته ایم را پیاده کنیم. فکر می کنم شرایط خوبی داریم و همه در حال انجام وظایفشان هستند.
از نوازی درباره اضافه شدن بازیکنان خارجی به تیم پرسیده  شد و او در واکنش به این سوال عنوان کرد: نظر آقای رحمتی است و اگر نیاز باشد در دو پستی که نیاز داریم بازیکن جذب خواهد شد.
نوازی در واکنش به جدایی سلیمان زاده، آریا کیا و علینژاد و اینکه جایگزین های مناسب برای آنها خریداری شده یاخیر بیان کرد: فکر می کنم نسبت به نیاز و اهدافی که داریم، بازیکن گرفتیم و در بازی ها همه چیز مشخص می شود. برای آنهایی که رفته اند هم آرزوی موفقیت می کنم.


سوال بعدی از بازیکن سابق استقلال درباره برنامه‌ریزی فشرده لیگ برتر در فصل پیش رو بود و نوازی در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: متاسفانه فکر می کنم برنامه ریزی فصل گذشته کمی طول کشید و مشکل ساز شد. باید طوری طراحی کنیم که هر چهار روز یکبار بازی کنیم. این یک برنامه ریزی کلی است و چاره ای نداریم.
از نوازی درباره کنار گذاشته شدن اسکوچیچ توسط کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیز پرسیده شد که او با درست ندانستن اخراج سرمربی کروات تیم ملی اضافه کرد:متاسفانه باید بگویم که کار درستی نبود. ما در خیلی از دوره های جام جهانی با اما و اگر و اتفاقات عجیب و غریب صعود کردیم. اگر قرار بود آقای اسکوچیچ عوض شود، باید قبل از بازی های مقدماتی جام جهانی این اتفاق رخ می‌داد. ولی اینکه خیلی راحت صعود کردیم، فکر می کنم کسانی که در مورد تیم ملی صحبت می کنند دنبال منافع خودشان هستند. فکر می کنم یک اتحاد ملی است. باید همه به آن پایبند باشیم و حمایت کنیم. متاسفانه بی برنامگی در مدیریت فوتبال همه جوره به ما ضربه می زند. ما الان باید دغدغه این را داشته باشیم که بچه ها در اردوی تیم ملی چه لباسی بپوشند ولی متاسفانه اندرخم یک کوچه و دنبال مربی عوض کردن هستیم. اصلا مربی وجود ندارد ولی دارند مربی را عوض می کنند.
از نوازی پرسیده شد که ترجیح او مربی خارجی است یا داخلی که او در واکنش به این سوال توضیح داد: فرقی نمی‌کند هر مربی ای وارد شود، همین مشکلات را دارد. ما با مربی ایرانی و خارجی به جام جهانی رفته ایم ولی باید به این فکر باشیم که از مرحله اول صعود کنیم. متاسفانه اتحاد از بین رفته است.
مربی آلومینیوم در مورد اینکه اتحاد بازیکنان از بین رفته است، عنوان کرد: اصلا به بازیکنان ربطی ندارد. آنها وظیفه دارند که به زمین بروند و تمرین و بازی کنند. ولی متاسفانه اینقدر بعضی از دوستان بیخودی دخالت می‌کنند، که برخی بازیکنان تیم ملی هم چنین کاری می کنند ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد.
نوازی در پاسخ به این سوال که آیا به آینده تیم ملی امیدوار است یا نه گفت: ما همیشه امیدواریم. همه ما زحمت کشیده‌ایم تا تیم ملی به جام جهانی برود و آنجا ویترینی است که باید خودمان را به نمایش بگذاریم.
او در واکنش به شایعات بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی اینطور با گفتن اینکه به صورت کلی به این موضوع پاسخ می‌دهد، واکنش نشان داد وافزود: من فکر می کنم در فوتبال ما کسانی که در فدراسیون کار می کنند، همه تلاش می کنند برای دیده شدن خودشان. هیچ کس به نفع فوتبال ایران تصمیم نمی گیرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد نوازی فکر می کنم جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه هنرمندان ایران، از سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ خانه هنرمندان ایران از به‌صورت هفتگی میزبان اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در لابی طبقه همکف خواهد بود.

این مکان از سه‌شنبه با سلسله برنامه‌های اجرای موسیقی زنده و محیطی که «دلکوک» نام دارد، میزبان دانشجویان، استادان، دست‌اندرکاران، نوازندگان، آهنگسازان و فعالان عرصه موسیقی در قالب‌های اجرایی؛ تجربی، کلاسیک، تک‌نوازی، دو نوازی، سه‌نوازی، گروهی، تلفیقی، ترکیبی، اقوام، بینارشته‌ای و ... خواهد بود.

تماشای اجرای آثار در ساعت‌های اعلامی هر برنامه، برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 6095592 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران