Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علیرضا حیدرنیا، روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پیراهن های تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز و در جمع ورزشکاران ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، البرز را استان ظرفیت های بالقوه و نفهته و مملو از استعداد دانست و افزود: هنر مسوولان و کسانی که دل در گرو این استان دارند این است که این ظرفیت ها را به فعلیت برسانند تا استان البرز به جایگاهی که شایسته آن است برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: فلسفه وجودی باشگاه های مقاومت، خدمت و کمک به مردم، استعدادیابی و کمک به پرورش استعدادها به ویژه استعدادهای پایه است. در سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج که به تایید مقام معظم رهبری رسیده نیز به گسترش باشگاه های مقاومت توصیه شده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه اخلاق، ایمان، اعتقاد، تقوا، مردانگی، فتوت و جوانمردی سر لوحه امور همه ورزش دوستان و ورزشکاران در این باشگاه است‌، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم برای پرورش قهرمانان خوب در حوزه ورزش و تبدیل آن ها به الگویی برای سایر جوانان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنیم تا این الگوها به خدمت در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین استان بپردازند در این صورت است که به رسالت اصلی خود که در بسیج برای ما ترسیم شده دست خواهیم یافت. 

حیدرنیا بیان داشت: هدفگذاری برای افزودن رشته های دیگر به مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان البرز در سنوات آینده با مساعدت و همکاری سپاه پاسداران و ستادکل نیروهای مسلح صورت گرفته است.

وی گفت: با افتخار اعلام می کنم که دو رشته فوتسال و کشتی از استان البرز در لیگ برتر شرکت می کنند و ما و همه مربیان در تمامی رشته ها تلاش می کنیم به رسالتی که در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بر عهده سپاه و بسیج است دست یابیم تا این باشگاه روزی در بالاترین سطوح بین المللی صاحب رتبه شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری ستاد کل نیروهای مسلح استان البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند